Sex






 18


Iata-ma ajunsa in 2000. Era vara, ma aflam in biroul meu si priveam in gol, cu mintea goala. Asa m-a gasit unul dintre asociatii pentru care lucram. Fara nici o introducere, fara nimic l-am intrebat daca ma impumuta cu niste bani. Nu multi. De fapt, aveam banii aia acasa, dar efectiv nu am mai asteptat nici o clipa. Aveam nevoie de ei atunci, in clipa aia. Mi i-a dat si apoi am plecat. Am treaba acasa, i-am zis. Si nici nu s-a putut impotrivi, pentru ca de cand lucram in firma aceea, ma lua masina de acasa pe la 9 dimineata si ma mai aducea intre orele 22-24, in fiecare zi, inclusiv sambata.
M-am oprit la magazinul de mobila de vis-a vis de casa noastra, am cumparat un pat suprapus, doua saltele si doua lenjerii de pat. Nu mai stiu cum si cu cine le-am carat, dar stiu ca in seara aceea, copiii dormeau amandoi in noua lor camera, iar eu, dupa ce am terminat toata treaba prin casa, m-am dezbracat in pielea goala si m-am aruncat peste el in pat.
Uite asa a inceput summertimeul nostru, dupa mai bine de 14 ani de cand ne-am casatorit.
Nu-i vorba, ca si de data asta eram deja pregatita.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie