duminică, 4 septembrie 2011

Psiho

Hai, ca vaz ca la medicamente, numai gura e de tine. Atata te-ai agitat pe aici, dar n-ai fost in stare sa-mi prescrii un medicament, o reteta, un ceva. Da-mi verde de Paris, ca ma gandesc ca nu mai am nici o sansa si nici o speranta. Ieri m-am vazut Napoleon. Se facea ca murisem otravit de jetul de arsenic si mercur tasnit din Pesta del Boca, ca un fel de Cuterhina de Medic (se scrie cu I din A nu cu i din a, ca sa stii si tu!).
Am ajuns la sectia de triere. Cu Sf. P. a fost usor sa negociez. Am facut un schimb onorabil si reciprock avantajos. Eu i-am dat Gauloise fara filtru si el mi-a dat tutun de pipa pacii. Pana la Dumnezeu, pe ceilalti sfinti, i-am spaguit de nu s-au mai vazut, auzit, simtit. Le-am aruncat la toti cate o ciozvarta si iata-ma ajuns la Dumnezeu.
Cand, ce sa vezi? Dumnezeu era Josefina mea. O stiam o femeie buna, blanda, desteapta si frumoasa. Acuma nu era decat frumoasa, ca in rest se facuse a dracului rau de tot. Era ca ingeresa aia din Ingeri in America aia de era cand alba, cand neagra si care le dadea la toti orgasme, pe oriunde trecea. Aia, mai, care nu avea unul, dar 8 [opt, eight (un soi de weight), huit, acht] vagin. Iti poti imagina asa ceva? M-a facut sa ma simt ca un gandac mic, prost si impotent. Numai maica-mea mai reusise sa ma faca sa ma simt astfel.
M-a privit si m-a studiat din cap pana in picioare si apoi a inceput sa rada de moa:
-Bine mai, Napoleoane, imperator esti tu sau carlig de rufe? La water-l’eau ai luat-o in barba iar despre rusi ce sa mai zic?! N-ai fost in stare sa-i cuceresti. Ai lasat totul pe seama _____ilor ai trei, in frunte cu Amy Winehouse si Sammy Davis jr. Marx de aici inapoi, ca sa-ti faci treaba….
Apoi tacu, cazand pe ganduri. Incepu a se plimba incolo si-n coace prin rai, pana cand I se deschise o fereasta in cap:
-Bingo, imi zise, joaca-te tu de-a Dumnezeu, ca ma duc eu inapoi pe Pamant, ca sa vezi si tu cum se face! Cum se cucereste poporul rus, aplicand arta seductiei.

Mai Domnule Doctor, mai, nici n-am apucat sa ma asez bine pe tronul Dumnezeiesc, ca ea deja ii cucerise si pe rusi si pe ucrainieni si pe bulgari si pe elvetieni si pe evrei si pe toti aia din Andrasesti, in frunte cu ungurul si cu romul.
Dar cand s-a intors, nu mi-a mai placut de ea, ca se ingrasase. Nu mai era slava ca o cizma cu toc, ca o Italie, ci devenise Josefina Mare si Dodoloata, ca de la Vladivostok la Canalul Manecii.
Ce mai, ea era un Eurostar, iar eu am ramas asa cum am fost, ca un mare prost.




4 comentarii:

  1. Auzi tu Ana, da' de ce se cordea Ingeroctupussy aia cu ghieii?! E un mister futest, adica celest acilea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu se cordea, se orgasma, ceea ce e de-a dreptul celest :)
      pentru ca voia sa-i spele pe creier, conform unor informatii de top secret.

      Ștergere