Poker face vs facebook



In concluzie,
Pe net nu fac altceva decat sa-mi umplu golul lasat de trecerea timpului. Copiii sunt aproape independenti si au din ce in ce mai putina nevoie de asistenta mea. Cu sotul am ajuns la un parteneriat de toata isprava, la o relatie de pace, liniste si bunaintelegere de aproape. Asadar, atunci cand nu-mi manageriez domeniul, nu particip la sedintele cu parintii sau la alte astfel de activitati avand la baza voluntariatul, cand nu-mi solicita mama sau vreuna dintre surori ajutorul, cand nu ies la restaurant cu prietenii sau familia, cand nu citesc, vad un film sau o piesa de teatru, cand nu calatoresc, cand nu-mi petrec o ora, doua cu necunoscuti si cunoscuti, cand nu lenevesc, scriu in blog. Altfel spus, ma joc.
Si toate acestea nu tin nici de timp, nici de potenta si nici de disponibilitate, ci de miez :).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie