MW


Si uite cum stateam eu asa intr-o dulce si amara plictiseala, nestiind cu ce anume sa-mi mai umplu timpul, imi veni ideea sa ma fac Magic Women. In acest scop dau sarci pe google ca sa aflu adresa de la scoala de dans si bune maniere. Google zise: “Jos, la Mega Image”. 
Cobor, intru, o cotesc la stanga si dau de John Lenon.
-Ce faci, frati-miu?
-Bine. Hai sa ti-o prezint pe “bi-papa-lula”
-Ansante! zic eu, intinzandu-i mana.
-Vorbiti, zise ea.
-Vorbim, vorbim, zise si el, cat eram noi mana in mana.
Asa, apoi ne-am despartit. Am dat o tura prin Mega, ocazie cu care am luat o sticla cu vin. Da, chiar asa: am luat, nu am cumparat. Buuun, am ajuns amandoi la cec in in acelasi timp. Nu l-as fi vazut, daca nu l-as fi auzit spunand: “te misti si tu mai cu talent, ca se inchide la non stop!?”. 
Nu m-ar fi auzit, daca nu mi-ar fi vazut replica:
”Stop messing round with your tricks
Don't turn your back on me baby
You just might pick up my magic sticks”.
Hopa! S-a inchis fereastra si google ma atentioneaza ca pasul urmator in devenirea-mi este ca sa gasesc raspunsul corect la eroarea in care s-a pus Pitis atunci cand a preluat de buna chestia aia cu “blowing in the wind”.
OK.
So,
“Ce vrei tu?”
 “Noi, buna pace
 Si de n-o fi cu banat,
 Doamna noastra vrea sa-l vaza
 Pe vestitul”...........

Esti toanta! Pentru asta trebuie sa-ti creezi un cont, fiindca ceea ce cauti tu, nu exista.
Tont esti tu, ca exista. Mai trebuia doar nitel recreat.
Pentru a-mi recreea contul, am urmat urmatorii pasi, la liber impus:
1. Pus da batan pe "Inregistrare";
2. Pus da baton cum ca sunt de acord cu regulamentul.
Dupa faza cu acordul, s-a deschis o fereastra cu trei campi: unul pentru nickul ales, unul pentru adresa de mail si unul pentru parola.
Buuun, aici a intervenit orgoliul soricelului. Cum statea el, tanar si nelinistit in banca lui, aia stramta si cu calimara, de-i amortisera genunchii, arata pe monitor ca o sagetica. Cum a ajuns in contact cu linkul activ, cum s-a transformat intr-o palmuta cu degetul aratator ridicat un sus si degetul mare la unghi drept, ca un L, dar invers...scuzati paradoxul, zise, if you want to play in this game.
Ete, na! Scuza-l tu, ca eu am trecut de faza cu eurovizionul!
Esti proasta!
Tocmai! Iata motivul pentru care imi pot permite acum o pauza de tigara, he, he. You, know: ala gher com ala gher.
Zice: “Ia-ti o viata!”
Bine, zic. Ma duc sa-mi iau una. Si inca un pic. Uite asa, de-a dracului ce-i pielea pe mine.
In acest scop m-am deplasat pe strada Polona, la intersesctia cu Stefan cel Mare, la “Alese pe gustul meu”. 
Hahaha, hihihi, hohoho, huhuhu, ca pana in clipa aceea habar n-am avut ce-o sa ma fac eu in viata viitoare. Acuma stiu: cumparatoare. Ma fac cumparatoare. Uite asa o sa i-o trag eu meserie lui Donald Trump, vanzatorul total al pamantului, fiindca n-a gasit inaintea mea raspunsul corect la intrebarea “ce te faci tu cand o sa fii mare?”
In acest scop m-am decis sa ma nasc cu o glanda in plus, in vecinatatea hipofizei, glanda care secreta lichiditati de cate ori salivez ca-mi vine sa muncesc.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie