MP

Cu adresa.
Si nici macar nu o mai "cosmetizez", fiindca, in esenta lui, aluatul e croit dupa acelasi tipar :)

Buna dimineata,

Eu nu pot fi niciodata moderator la CULT_URA (cu diacriticele nu de rigoare, ci de rigor mortis). Daca ar fi vorba despre URA, ca manifestare a bucuriei, unica_careia eu i-as inchina ode, atunci da. Insa inainte de a accepta o astfel de propunere, va trebui sa NE INTELEGEM asupra conditiilor pe care eu, la randul meu, le pun. Si as face asta nu de oful meu, ci tocmai de dragul vostru. Pentru ca daca eu as fi pusa intr-o astfel de ipostaza, atunci as incepe prin a sterge tot ce s-a scris pana acum, acolo. Apoi v-as ruga frumos pe toti sa scoateti o foaie alba de hartie pe care sta scrisa intrebarea “Cine sunt eu (adica voi)?”, la care voi sa raspundeti. Rugamintea va fi adresata tuturor, dar voi veti fi cei ce aleg sa intre sau nu in acest joc.
Un joc ce nu este unul de dame, de table sau de sah, ci unul care poate fi foarte dur, caci va trebui sa uitati de voi. Sa uitati de numele vostru, de CNP, de cardul de identitate, de permisul de conducere auto, de diplomele obtinute de pe la diverse scoli, de politica, de democratie, de trecut, de istorie, de geografie, de gramatica…de tot si de toate
Va trebui sa fiti onesti cu voi insiva si sa raspundeti cu sinceritate la intrebari de genul:
“Ce-mi place si ce nu-mi place mie?”
“De ce imi place si de ce nu imi place: “Le-am trait eu pe pielea mea? Le-am vazut eu cu ochii mei? Le-am simtit eu cu sufletul meu? M-au durut? Mi-au adus bucurie, suparare, suferinta, frustrare, amagire, dezamagire, satisfactie, incantare…sentimente si emotii; mi-au fost de folos, au avut rost si sens, le vad rostul si/sau sensul?”
Cu alte cuvinte, sa va decojiti de coaja pusa pe voi de societate, educatie, cultura, sa va redescoperiti, sa va reinventati pana la a va afla ca fiind Dumnezeu. Un Dumnezeu al lumii voastre.
Este, daca vreti, o exorcizare la care va trebui sa va supuneti, insa numai voi veti alege daca veti face asta sau nu. Numai de alegerile voastre depinde totul.
Dupa ce aflati raspunsul la ce va place si ce nu, nivelul urmator va fi cel in care va trebui sa aflati de ce nu aveti inca ceea ce va place in viata voastra si ce aveti de facut ca sa atrageti catre voi ceea ce va doriti.
Este un nivel si mai greu ca primul, caci nimic din ceea ce va doriti nu vi se va implini. Asta pentru ca ceea ce credeti voi ca va doriti este numai o iluzie, o impresie. Dorintele voastre firesti si naturale, cele cu care ati fost inzestrati inca dinainte de nastere, stau ascunse in interiorul vostru si asteapta sa fie redescoperite. Amintiti-vi-le! Amintiti-va de voi!
Degeaba se mai gasesete cate unul care sa-si doreasca, de exemplu, ca eu sa mor. Eu sau copiii mei, sau cei dragi mie, pentru ca asta nu se va intampla, tocmai pentru ca asta nu este DORINTA lor. Este numai o iluzie, o impresie.

Eu asa am facut: asa am aflat “cine sunt eu” si am reusit asta numai cu ajutorul si concursul vostru si al celorlati oameni din viata mea, cunoscuti sau necunoscuti. Dar singurul, unicul in care am crezut nemasurat si caruia m-am rugat, a fost Dumnezeu. Insa El a fost si cel ce m-a dezamagit cel mai tare. Asta nu inseamna ca-l urasc, caci mult mai pacatos este sa amagesti un om, decat sa-l dezamagesti. Am spun candva ca il iubesc pe Diavol, tocmai pentru ca m-a invatat sa-l iubesc pe Dumnezeu. Adica tot pe El.

Ei, si acum aveti o noua alternativa la “moderator” si conceptul de “moderare”. Dar cel ce va alege pe una sau pe alta dintre noi, esti TU. Nici eu, nici celalalt, nici Piticu 21, ci TU. Alegerea va fi a TA, cu tot ce presupune si implica asta.

Sursa

Bonus :)

Extrabonus :))


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie