“Marin Sorescu”


Si pentru ca nu am stiut ce rol am eu in piesa, am improvizat:
“Nu am venit sa tin un discurs!”. Daca nu ati fi fost prizonierii cuvantului, as fi scris “Cartea muta”. Daca as fi avut un cap in prelungirea caruia sa ma lungesc, i-as fi zis “In caz de fericire” si daca as fi avut un leagan, i-as fi cantat “Copiii libertatii” si daca as fi avut o luna si un soare, le-as fi zis “Prima noapte” si “Prima zi” si daca as fi avut un cutit infipt in inima, i-as fi zis, nu as fi uitat sa-i zic Romania.
Si pentru ca toate acestea trebuiau sa poarte un nume, i-as fi zis "Veronica se intoarce".

"Sunt Aurica si cant...talalalala, trist niciodata nu sunt, tralalalala, sunt Aurica si cant asa, talalalalala"....:)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie