Madison Square Garden


Mai pe romaneste, “fa, scuarfelor!”…traducere si interpretare a unui fals tratat de vanatoare marca Mad Max.
Mutu: Da’ ce pana lu’ Mel Gibson!

Deci eu cand am zis “sa cada netul” n-am zis sa cada curentul! Bai, deci eu nu stiu cum sa mai comunic cu Universul asta, ca sa ne si intelegem. Simt nevoia unui translator care sa cunoasca limba universala. 

Deci anunt: Angajez translator. Proba dinjos, sil vu ple.

Ieri a cazut curentul. In consecinta am iesit din casa. Mi-am imbracat rochia aia a mea din denim pe care nu scria nimic dar pe care stiam ca o va citi cel ce stie sa citeasca nescrisul, la locul si timpul potrivit. Buuuun, am fost la piata. Nu ca mi-ar fi trebuit ceva, dar cele mai faine cumparaturi sunt alea cand iei ceva ce nu-ti trebuie.
Bai, deci, e cartea mea! Scrie pe ea. Tu cu mana ta ai scris! Daca vreau, o rup pe jumatate. Daca vreau, o rup in trei. Daca vreau, o toc marunt si-o dau la rate. Asa cum am facut cu “Noptile Orientale” ale lu’ “vulpile-n vie”, fiindca strugurii nu sunt niciodata acri, acritura aia e de la iele!
Sau, daca sunt intr-o gud mud, il avansez pe Cavalerul Trac la rang de Cavaler Jedi. Nu numai pentru ca vreau sau pentru ca pot, dar pentru ca meritati. Mei da fors bi uit iu :)
Asa, spuneam ca am fost la piata sa iau tot ce nu aveam nevoie, adica nimic. In piata, nu stiu pe ce intrare am intrat, dar am nimerit in Apocalypto. Luase foc punctul trafo. Casuta aia de curent din dreptul enel [(piticuleee, i-au ajuns blestemele tale, piticuleeeee)…bocet a la Vina-l omoara pe siret].
Bai, in piata luasera toti foc: si coruptia, si evaziunea fiscala, si miserupismul, si profiterolul, si monopolul…ce mai, intr-un cuvant “politica politiei comunitare”. Aka comisia.
Toti strigau ca din gura de sarpe. Numai eu ma conversam cu fumul. Bai, fumul ala gros si urat mirositor a luat forma unui balaur cu trei capete. Eu ma uitam senina la el/ei(?!). El imi batea obrazul: “se poate, madam? bre, puteai si matale sa ma lasi macar cu’n cap!”
"Sorry, vremea negocierilor a trecut. Stii foarte bine ca de cate ori ti-am taiat un cap, ti-a crescut altul la loc. Ba, macar daca era unul mai trainic si mai misto, da’ tot unul bleg a fost. Hai, muc_less, ca am altceva mai fain cu care sa-mi petrec timpul acum. Spune repede care ti-e ultima dorinta, ca ma grabesc sa trec la next level”.
“Cu ce am gresit? Spune-mi cu ce ti-am gresit?”
“Pai, bai gigi, bai pitzi, bai, fotbalul nu se vorbeste, nu se pozeaza in calendare, nu se canta! Fotbalul se joaca, bai! Fotbalul e ca atunci cand intri in teren si zici: ce caut eu aici? aha, sa marchez un gol in poatra asta. si inscrii, nu faci studiu de piata sa vezi care crampoane sunt mai bune, daca de la nike sau de la adidas. bai, deci, tu trebuie sa bagi golul ala si daca joci descult, comprende? si dupa ce inscrii, nu uiti sa aduci inapoi mingea la centru, odata cu fluierul arbitrului. al liberului arbitru. asa, am inscris, si acum ce mai caut eu aici? pai sa inscrii si in poarta din extrema cealalta. bai gigi, bai pitzi bai, omul obisnuit este ala care nu e doar inger sau doar demon, e ala care nu uita sa puna mingea la centru, imediat dupa ce a marcat in cele doua extreme. si nici demonul ala care pozeaza in inger, bai, clanariotule!”

@

Postmortem, ca un fel de epilog, ca sa nu ziceti ca nu v-am spus, deoarece “Nemo legem ignorare censetur”(ca nu degeaba am picat eu la drept in primul an de facultate). Mai pe romaneste, “ nu e steaua, nu e dinamo” penca toata lumea stie ca  nici o patisera de pe pamant nu-i ca "AnaPan" :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie