Iestardei

sau trecutul fara prezent

Ieri a fost o zi pe care eu mi-am proiectat-o intr-un anume fel, dar proiectul meu s-a dat cap in cap cu un alt proiect. Cred ca cea mai mare greseala pe care am gresit-o in viata asta a fost sa ma amestec in povestea altuia. Si asta numai pentru ca n-am crezut in izolare. “Cred, nu cred, cercetarea e sfanta” am zis. Am cercetat si am ajuns la concluzia ca cel mai intelept lucru pe care il pot face acum este sa ma incui pe interior si sa arunc cheia.
Si toate astea, asa cum am mai spus, din cauza google. Eu il intreb de reteta de tiramisu si el imi raspunde “cotu si piscotu’…ti-o dau daca imi zici ce a aparut prima data pe pamant apa sau aerul”.
Hai ca esti idiot! Nici una, nici alta. Cei trei muschetari au fost inaintea cuvantului:  APA. Abia dupa am aparut si eu, cu aerul meu de Regina Margot, ca sa-i invat eu minte…si le-am dat un ou fierbinte. La zdrente, zic.
Pe Atos l-am facut albie de porci. Pe Portos l-am imbuteliat intr-o sticla de treisferturi si l-am vandut pe neve sub pseudonimul “Cramele Oprisor” pe terasa “Septembrie” de pe malul Dunarii. Pe Aramis l-am trecut codrii de arama.
Tocmai cand am zis ca gata, "de departe vezi albind. Ş-auzi mîndra glăsuire a pădurii de argint", ciorba de peste e buna de mancat la fel si spaghetele cu sos de carne, ma trezesc cu d’Artagnan pe cap. Se uita ca prostu si zicea intr-una “Si eu? Si eu?”
Hai ca pe tine te iau de barbat, zic. Eh, in acest punct a pus Domnu’ piciorul in prag: “ce-ai, femeie, ai innebunit de tot?!” . Uuuups, sorry muschetarule, dar eu am unul, ceea ce este nu neaparat necesar, dar suficient. Doi ar fi deja prea mult!

Zau ca n-am gasit una mai potrivita :))




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie