Ideea


Ideea mi-a venit pe cand vizitam Venetia. Stateam pe scari si fumam dezamagita in piata San Marco si-mi venea sa-l citez pe Kaos Moon: “Un vis implinit este un vis care tradeaza”…sam finc laic dat:)
In Venetia a fost ca la ospiciu. N-am fost in viata mea la ospiciu, dar imi imaginez ca poate fi ca in Venetia. Din Oceanul ala de oameni de toate culorile, religiile si modele, cel mai tare m-au scos din sarite chinezii si musulmanii. De ce ei? Pai doar ei ieseau in evidenta. Ei erau aia in plus. Cum i-as fi spus eu unuia sau uneia care puteam fi eu “bai, ma scoti din sarite!”?
Asa m-am dus cu gandul la doamna turismului romanesc. Nu ma intrebati de ce, ca nici eu nu stiu de unde imi vin ideile astea.
Imi imaginam ca, oricat ar fi natia asta de mica, de indolenta sau de fraiera, eu tot n-as schimba-o pe chinezi, doar ca asa a zis Nostradamus. Adica, pe bune, decat s-o imbrac pe Elena Udrea in chinezoaica, mai bine imbrac o chinezoiaca in EU. Genul ala de “ciocu mic, ca ai de cusut niste nasturi si de gatit niste orez si dupa aia te poti juca vaporase”. Cat despre fanarioti si alte cadane….nu l-as vedea pe Base cu un turban pe cap. Oare? :)
In fine, pe locul doi cel mai tare m-au scos din sarite americanii. Bai, americanii astia sunt mai comunisti decat coreeni. Deci, ideea e simpla, in ceea ce ma priveste: n-as face copii cu Bush, nici daca ar fi ultimul barbat de pe planeta. Cu Putin, da :)
Pentru ca oricat ar fi soacra-mea de rusoaica, eu tot cred ca ea e exceptia si ca slavii sunt niste oameni faini. Unul dintre ei este “fotograful”:).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie