High society

Mi-am gasit job! Bucurati-va pentru mine! Si pentru voi, ca n-o sa mai am timp de blog :)

Jobul meu E pentru High Society. M-au angajat intr-o camera de la Casa Alba, destinata primelor doamne. Prin Doamna Misel Obama mi-am gasit jobul asta. Mi-a citit blogul si a zis ca, asa, din compasiune, ar avea nevoie de una care sa-i toarne ceaiul in cescuta, la five o clock, cand se intretine cu celelalte prime doamne din G nustiucat, si schimba impresii despre viata grea pe care o au, raspundere, griji si ingrijorari pentru soarta planetei, o soarta pe care doamnele o poarta cu genul ala de stoicism demn de toata lauda.
Printre ele am recunoscut-o si pe Doamna Ana de Bourbon Parma. Acuma, ce dracu' cauta ea acolo, habar n-am. Probabil ca facea loby pentru Duda. Margareto, Margareto care esti.
Parca mi-a citit gandurile, ca imediat a aparut o mana fina cu degete subtiri. Imi intindea o cescuta diafana din portelan, sa-i torn si ei niste ceai de coada soricelului.
-Cu grija, te rog!
-Cu grija, cu grija, i-am turnat eu ceaiul de coada soricelului in care picasem un strop din potiunea mea magica de betula pendula, un soi rar de mesteacan. Sau cel putin asa imi imaginez.
-Mai ai? intreba dornica si ea, doamna Putina.
-Vai, doamna, credeam c-ati sters-o. Tocmai ce s-a terminat. Ultima picatura i-am turnat-o doamnei Lili Brigida.
-Lili? Poate vrei sa spui Lolo.
-Lolo? Ce lolo?
-Sssst! E colata.
-Decoleaz-o.
-Haideti Doamna, ca ne-am imbatat amandoua. Cred ca tocmai ne-a luat nea Bachus de cap.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica