The Happening

Sau "Intamplarea", parafrazandu-l de M. Night Shyamalan.

Vorbeam aici, la sfbacterie, despre lumea faina fara fain. Un fel de Magistrala Albastra, de Trenul Galben fara Cai, de Sanie cu Zurgalai...ca mai beton sunt ai mei :)
...despre ce vorbeam ? Ah, despre filiera "piticugras".
Cand l-am cunoscut, "piticugras" era un blog cu gust de saniuta, bautura aia contrafacuta. Domne, eu nu stiu de ce (poate stie universul, dar eu nu stiu) dar in clipa aia am simtit chemarea sa-i ard un copac peste ceafa. Zbang, si piticugras are gust de octobar fest.
Pitic, poate ca nici nu existi, poate ca esti doar prietenul meu imaginar, asa cum am mai spus, dar tu sa stii ca daca ajung eu vreodata regina, tu vei fi nebunul meu. Am sa-ti dau cea mai superba vestala sa-ti gateasca ghiveci, sa te gadile in talpi si sa-ti ude floarea. Pentru ca meriti, bai!
Atentie, se inchid usile! Urmeaza statia kaos moon. Bla, bla, bla :)))
La semnalul urmator a fost statia Stefan cel Mare.
In timp ce dirijam traficul (sanchi, ca de fapt alergam dupa tramvai), am avut o cadere de memorie cu gust de martipan :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie