Cica am dat chix





Asa mi-a zis cerbul bavarez ( elanul creator carpatin fiind deja transat). Cica, bai, esti proasta? Toata lumea a vazut cand o zbura porcul, dar sa risipesti margaritare la porci nu s-a mai vazut pana acum.
Ba da, zic, uite aici, unde am pictat eu o pictura naiva, in Tirol. Ca me, AS, intotdeauna ma tin de Cuvant, chiar si atunci cand vorbeste gura fara mine :)



Asta e,  ma ridic, ma scutur de praf si-mi vad de drum. Ba, macar eu am mutat bila de la ASE la Garmisch-Parkenkirchen  :). Bibiciloooor, bila aia is moa. Va imaginati ca o sa cada vreodata iremediabil? :)

Sa nu radeti de moaca mea blonda, ca va blestem! Trebuia sa ma rostogolesc pana acolo, ca doar nu-s miriapod!




"de te-ar bate, neica, bate, dragostile, mele toate" :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica