Bani

Toate vietatile au drepturi si sunt ocrotite de lege in lumea asta: cainii si pisicile, vacile si boii, oile si caprele, caii si elefantii, tigrii si zebrele, papagalii si pitulicile, copii strazii, aurolacii, persoanele speciale prin handicapul lor, orfanii abandonati, minoritatile de orice culoare si nuanta, somerii, puscariasii si alti asistati social. Numai omul obisnuit are doar obligatii. Obligatia de a plati impozite, de a-i sustine moral si financiar si de a suporta costurile tuturor acestor “dreptaci”. Ia mai duceti-va dracului, ca m-am saturat de voi toti.
Am platit contributia la somaj fara sa beneficiez niciodata de acesta; nici 20% din contributia la sanatate si pensie (nici atat) nu am cheltuit din cat am platit. Platesc taxa de drum, odata la benzina, odata la vigneta, dar n-am drumuri. N-am apelat niciodata la ajutorul politiei. Nu am deranjat niciodata, prin nimic, justitia si magistratura.
Platesc timbu literar la carte, accize la tigari si alcool, taxa de parcare, impozit pe casa, masina si teren, impozit pe venit si TVA.
Am calcat intr-un cacat si am castigat la loto. Nu, nu am luat potul cel mare, l-am luat pe cel mijlociu. Pac, mana statului grebla se facu si-mi inhata 20% din noroc, desi fondul total de castiguri, fusese deja impozitat. Fir-ati ai dracului cu statul vostru cu tot cu legislatie, coduri si constitutie!
Vreau sa mor, vreau sa mor, alta scapare nu am. Vreau sa mor, sa mor eu! In viata viitoare nu mai vreau sa fiu om obisnuit. Vreau sa fiu zebra. Sau antilopa. Sau si mai bine, leu. De fapt, leoaica. Vreti sa puneti mana pe mine, va ard o laba peste bot, de nu va vedeti. Si mai vreau ca Mugur Isarescu sa fie gazel.



Ieri a venit Stefania pe la mine. Tipa aia care arata ca Patricia Kaas. Il avea pe Sasa in lesa. Sasa n-a vrut sa vina la mine. Sasa e un bison cu caracter.
Go Sasa :)




Comentarii

  1. Vaaaai, ce urât vorbești! Vin la tine și te bat :)

    Bine, te sărut cu drag.
    ... aaa, și vezi că subvenția aia de șomaj ai plătit-o pentru mine! Regreți?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred :)
    Unicul lucru pe care il regret la ora asta e ca n-am abdomenul plat :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai de astfel de probleme se ocupă psihologia modernă, de problemele omului normal care pare să fie cel mai persecutat de societate. Până la urmă să fii normal e cel mai greu, dacă ești handicapat măcar știe lumea că ești handicapat și nu ți se cere așa de mult, dacă ești supradotat atunci iarăși nu-i o problemă. Mereu va exista acel mijloc al cloputului lui Gauss, clasa de mijloc, ăia nici prea proști dar nici prea deștepți ci numai buni de exploatat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca psihologia moderna ar trebui, in cazul in care nu o face deja, sa le scoata oamenilor din cap gargaunii educationali....educatia aia religioasa, in primul rand, ca aia a fost cancerul omenirii.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica