Azi


“Ani care nu e Ana” :)

E drept ca ma plictiseam. Si, ca de fiecare data cand m-am plictisit, zepelinul meu a intrat in deriva.
-Iar, Doamne, dar pana cand?
Instinctul ma indemna sa caut pe google solutia, desi stiam ca unica solutie este sa scap de incarcatura. Nadajduiam insa ca google va sti sa ma invete cum sa fiu si cu slanina in pod si cu sufletul in rai. Google le stie pe toate, google este Dumnezeu. De fapt, a fost. A fost pana in clipa in care si-a dovedit paranoia. Eu cautam solutii pentru “anistoica” si el imi zicea despre “cum arata Zana Maseluta in realitate” si despre “anis, cea mai noua melodie”. Hai ca te-ai tampit! Nu mai caut pe google in viata mea. Nimic.
-He, he…nu “Doamne”, doamna, ci Domnule. Si ce iar, doamna? Ia citeste IAR de pe pagina cealalta si ai sa vezi despre ce este vorba.
-Despre o leapsa, despre ce altceva poate fi vorba? Despre leapsa noastra cea de toate zilele :)
-Despre leapsa, doamna, dar nu cea de toate zilele, ci cea a zilei de azi. Poate ca nu stiai, dar in rai nu ajung niciodata cei ce poarta grija zilei de maine.
-Si, ma rog, cine esti tu?
-Eu sunt yahoo, cel ce te ajuta sa vezi diferenta dintre spam si inbox.
-Da? Fericita sa te cunosc! Eu sunt aia care te ajuta sa intelegi ca femeia nu trebuie inteleasa, femeia trebuie iubita. Si fizic si metafizic, si chimic si alchimic. :)



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica