Antidot ori contrapunct

Trec peste faptul ca aproape intotdeauna cu baietii rai te distrezi mai bine decat cu aia buni si zic despre Nuky Thomson :).
Nuky Thomson este personajul (“negativ”) al unui scenariu de film de televiziune. Nu stiu cine este autorul acestuia si nici nu stiu cine sau ce i-a fost lui muza, ori sursa de inspirate. Stiu doar ca*
Ceea ce mi-a ramas pregnant in minte este replica sa din ultimul episod, pe care o redau aproximativ:
“Viata poate fi vazuta si ca depinzand de suma pacatelor cu care vrei sa traiesti”.
De ce aproximativ? In primul rand pentru ca nu am retinut exact cum a fost rostita replica respectiva. In al doilea rand, pentru ca nu stiu exact ce a vrut sa transmita autorul prin mesajul acesta, dar ce am inteles eu din el este ca tot ce-i facut, e bun facut. Si ca, practic, nu exista pacat.
Pacatul exista in masura in care tu il faci sa existe. Altfel nu m-ar fi oripilat intr-o asemenea masura, personajul (“pozitiv”) agentului federal, van Alden.
He, he, stiam eu de ii iubesc pe irlandezi si nu pe olandezi.

*Stiu doar ca nu mai vreau sa ma citesc in scrisul scris de...neminele meu, fie el carte, scenariu de teatru sau film.
Am spus!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica