Amintiri


  27  
15-3-2010
Ani Stoica's Avatar
Utilizator înregistrat
Join Date: May 2007
Posts: 4,463
Cei ce nu sunt ai mei

Dintre cei ce nu sunt ai mei, au fost de trei categorii:
1. Cei ce s-au recunoscut ca nefiind ai mei si care au pastrat distanta. Aici ar fi, de exemplu, cazul femeii de serviciu, cu care am mai schimbat o vorba, doua, un “buna ziua; un ce mai faceti?; un cum va simtiti?”, dar pe care n-am invitat-o niciodata sa bem o cafea impreuna.
2. Cei ce m-au recunoscut ca nefiind de-a lor, dar care m-au respectat, de buna voie si nesiliti de nimeni.
3. Cei ce nu au avut ochi sa vada, urechi sa auda, bunul simt necesar ca sa se recunoasca si sa ma recunoasca. Din calea lor m-am refugiat ori de cate ori m-am simtit ca nu apartin aceluiasi loc, ca nu avem ce imparti. Ideea este ca mai peste tot exista cel putin un astfel de exemplar, din calea caruia nu mai vreau sa fiu eu aceea care-si cauta refugiul si caruia ii zic: "Nu ma uri pentru ca nu sunt ca tine si nu lasa invidia sa te doboare! Mai vezi si tu care-ti sunt limitele, nu incerca sa le vezi pe ale mele!"



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica