miercuri, 7 septembrie 2011

Alien

sau maciuca lui Hercules. Cu M  :)

Primavara trecuta, in aprilie, in timp ce mergeam spre Istanbul, am oprit la o benzinarie. Unii ca sa una, altii ca sa alta, eu ca sa fumez. In vanul nostru nu se fuma. Erau suficiente fumuri de cultura generala si de impresii artistice, cronici si mai ales critici ale unor cronice, incat sa mai fie loc si de fumul nevinovat al unei tigari.
Ma asezasem in foisor si fumam linistita cand in peisaj a intrat un al doilea van cu numar de Bucuresti.
:) "Buna ziua!" imi adresa soferul zambetul lui, pe care eu astfel l-am interpretat.
"Si totusi exista iubire" :)
Ma rog, aceasta ar fi fost, in traducere, mesajul zambetului meu.
"Nu zic nu, dar plinul e pe primul loc". :)
Ma rog, asa am interpretat eu mesajul zambetului lui, al soferului care se gasea in exercitiul functiunii.
"Spor la treaba!"
In timpul acesta, in foisor au intrat alienii ce coborasera din al doilea van cu numar de Bucuresti. Erau aproape ca si noi: bipezi, un cap, podoaba capilara, maini, chestii organice si caracteristice organismului si foarte, foarte multe si stranii accesorii.
Cel mai aratos dintre alieni avea un tricou pe care scria "Insemination" .
Le-am zambit zambetul acela cu "Carui trib, ginta, ceata apartineti, fratilor?" fiindca de formatiuni statale nu putea fi vorba, cata vreme si noi si ei se aflam in deplasare.
Cel mai tanar dintre ei ranji ranjetul acela cu "Stii ce inseamna insemination? Inseamna cand bagi sloboz intr-o femeie si o fecundezi".
"Hai ca sunteti de-ai mei, dar din next generation. Important e sa nu uitati cum se face".
Despre CREATIE vorbesc, bineinteles :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu