7:37


Ma doare fix in lunapatrata! Pai baba sufera la frumusete:). Durerea este doar o etapa din procesualitatea redevenirii, reinventarii, redescoperirii. Cei trei r.
La RECREATIE ma refer, bineinteles. E ca atunci cand te igienizezi material si spiritual: mai smulgi un fir de ici, mai un fir de colo, mai scoti un colt, o batatura, mai freci un calcai, mai pilesti o unghie, mai tunzi un perciun, mai una, mai alta. Acum depinde de la caz la caz. Prima epilare este cea mai dureroasa. Si stii cum e? In unele cazuri, “camasa” se scoate prin slefuire (ca atunci cand mangai materia cu materie), ca un masaj. In unele cazuri, “camasa” de scoate prin cioplire. Iar in cazurile extreme, cu flexul sau cu picamerul. E ca o prelucrare prin aschiere :)) Bineinteles ca asta este o metafora, fiindca sfatul acela cu “sa nu-ti faci chip cioplit” se referea la ce nu trebuia sa faca Michael Jackson si totusi a facut.
Si asta nu inseamna sa te comporti ca un necioplit!
Asta e, poate una dintre cele mai intelepte decizii din viata (reala sau virtuala) a unui om, respectiv, user, este sa nu depinda de arbitrajul unui tert. Nici atunci cand isi exprima opinia, nici atunci cand are sa se confrunte cu propria-i provocare generata tocmai de modul in care a gasit de cuviinta sa o faca.
Si acum sa-ti spun de ce aceasta reactie. Pentru ca este o reactie, da? Fiindca sunt satula pana peste cap de tot felul de inchipuiti reali sau virtuali, de schilozi, de maimutareli si alte scorneli de genul unicorni, lunipatrate si alte bibiluri ce mi se prezinta ca fiind “deosebit”. Hai siktir!
Si eu am vazut luceafarul ca fiind o papadie cosmica, dar nu m-am apucat sa-i sortez pe oameni in functie de acest criteriu: care vede luceafarul ca fiind o papadie cosmica, e deosebit, care nu, e “stramb”. M-am gandit ca poate aia stramba sunt eu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie