Simtit

Multi ani nu am fost pasionata de parfumuri. In tinerete imi observam colegele de scoala sau de serviciu cata importanta acordau miresmelor si cati bani investeau in ele. Mie imi pareau doar niste mofturi, pana cand...am primit in dar primul meu parfum "Aqua di Gio" de la Armani, nici prea prea nici foarte foarte, una peste alta un parfum placut. Nu am suferit dupa el atunci cand s-a terminat. Dar lucrurile nu s-au oprit aici. A urmat un martisor, ca doar simbolicul trifoi cu patru foi si cu snur alb rosu nu mai era de ajuns, nu? Am primit, de data aceasta de la Emporio Armani, "ELLE". Imediat dupa asta m-am pricopsit si cu "Organza", de la Givenchy . Putin cam stridente mirosurile lor, dar m-am obisnuit si cu ele. Tocmai cand le-am terminat si ma gandeam sa-mi aleg eu parfumul, sotul meu drag m-a cadorisit cu un "Noa", de la Cacharele...bun parfum.
Cand si acesta s-a terminat, parfumul era deja un viciu pentru mine. Mi-am ales de la Paco Rabanne, "XS pour Elle". L-am folosit in prima seara pe care am petrecut-o cu familia si cu prietenii in Metamorfosi, pe bratul Sithonia. Andrei, pustiul de 22 de ani al prietenilor mei, trecand pe langa mine, mi-a declarat de fata cu toata lumea: "mirosi innebunitor!". "Doamne fereste, mi-am zis, asta este un parfum periculos, trebuie sa fiu prudenta cu el!" I-am cumparat unul si lui barbate-meu, in caz ca...
Am trecut apoi, succesiv, prin pasiunea pentru Hypnose, de la Lancome, Nina Ricci, Femme de la Hugo Boss, Wild Orgasm de la un necunoscut, a scent de la Issey Miake…
Dar sa dea naiba in ele de parfumuri, ca nu ma ajuta deloc! Nici nu m-am imbogatit peste noapte castigand la Loto si cred ca nici lui Morfeu nu i-a placut nici unul dintre parfumurile mele, ca ma plimba in fiecare noapte numai prin locuri de el alese.
Deseara ma voi da dupa ureche usturoi, poate ii place mai mult si ma lasa sa-mi visez eu visele mele. Daca nu, asta e.
Asta noapte, de exemplu, l-am visat pe Sefu lor. Asa ii spuneau majoritatea angajatilor patronului editurii la care am lucrat. Eu, mai nou, ii spun Sacha.
Nu stiu daca in realitate am schimbatdoua vorbe, in afara de buna ziua. Imi parea ca este un tip ursuz si inchis in el, dar cred ca erau doar simple aparente. Eh, in vis, d-l ...incerca sa ma convinga sa ma intorc la editura, la contabilitate.
"Nici gand, i-am zis. Ati uitat cum lingvistii de la redactie ma chemau in zeflemea, d-na cu hartoagele? Acum, daca e sa ma intorc la editura, voi veni cu un alt gen de hartoage! Auziti, dar nu vreti, mai bine, sa jucam nimicul pe o carte? 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica