vineri, 26 august 2011

douasaseaugustdouamiiunspe

Eu cred ca fericirea maxima e sa nu fii destept. Nu zic neaparat sa fii prost, sau sa recunosti ca esti prost, dar in mod sigur sa nu fii destept este conditia necesara si suficienta de fericire. Eu asa zic ca e, ca eu n-am vazut si n-am auzit de nici un filosof fericit. Toti au fost niste distrusi. Niste patetici. Niste oratori. Niste oralisti. Sa nu-mi spuna mie vreun filosof ca ba el e fericit, ca eu o sa-i spun imediat ca se cunoaste de la o posta ca nu e. Probabil ca replica lui va fi ca sunt proasta. Bingo! Nefericirea lui se va solda in topuri si topuri de hartie pe care ei isi vor dezvolta teoria argumentativa a carei concluzie va putea fi citita in doua cuvinte si un semn de exclamare: “esti proasta!”
Intre ghilimele, desigur, deoarece acesta este citat. Si eu o sa-i spun ca “ma mai tii  de vorba, ca trebuie sa intru in posesia dreptului de proprietate asupra Pamantului”. Deci a Pamantului, nu a unei parcele si nici a unei tarlale. Locul desteptilor e pe planeta de diamant. Sa va duceti acolo si sa va spargeti in sclipiri pana oi veni eu sa va salvez de propria voastra desteptaciune. Unica diferenta va fi ca va trebui sa va zgaiti uitandu-va in jos, in asteptarea mantuitorului deoarece eu, daca ma hotarasc vreodata sa vin sa va slavez, o sa ma inalt pentru asta, n-o sa ma cobor. Adica, totusi, oi fi proasta, dar nu chiar atat de proasta incat sa nu invat din greseli.
In timpul asta, cat va zgaiti voi, pe pamant prostii vor zburda fericiti foarte. Unul dintre ei este Taranul. Ala care sta el asa si numara oile ca sa adoarma (fiindca oamenii fericiti nu prea au somn de felul lor). Si cand ajunge la 1001 zice “he, he, mi-a mai fatat o oaie! Ce fericire!”. Sau, in seara urmatoare, cand ajunge la 800 zice “bai, mi s-au ratacit niste oi. Asta e, bine ca nu mi-am pierdut eu capul si, anyway, toata lumea, toate femeile din lume stie sa mai rarut e mai dragut”. 
Sau, in seara urmatoare zice: “bine, bine, fericire, fericire, da mie mi-e foame. Si atunci se duce la oaie, o mulge, arunca in lapte o mana de mucegaiuri selectionate si mananca bri sau camanber, sau prezident. Daca ii este si sete, imparte cascavalul cu viticultorul si gata.”
Bai desteptelor, voi sa mancati i-uri de la infinitiv si de la i-rulz (deci nu bulz, rulz), futa-va cainii, ca si ei e oameni.

“Hei, Jimmy, Jimmy, adu tirbisonul”….cu u din i.

5 comentarii:

  1. :))))) Doamne ,cat te iubesc!
    Trebuia s-o zic !
    Trec pe-aici si de emotie nici "buna-ziua" nu spun...pentru ca stiu c-o sa mai trec :D

    RăspundețiȘtergere
  2. super :))
    multumesc pentru zambetul asta :)
    margueritte

    RăspundețiȘtergere
  3. eh, m-am prostit su eu putin. asta ca sa nu recunosc ca... :)
    cu placere :)

    RăspundețiȘtergere