Macac

 ....fara diacritice :)

-De ce radeti, doamna?
-Ah, nu era de ras? Ia sa ma mai uit odata. Ba da, e de ras! E la fel de ras ca in “Tais toi”, unde Gerard Depardieu ii spune lui Reno ca are ochi de cal.
-Doamna, sunteti needucata si necivilizata! Lucrurile astea nu sunt de ras, lucrurile astea dor.
-Poate, nu va contrazic, insa rad pentru ca nu ma pot abtine, pentru ca m-am abtinut deja si eu cand ma abtin, plesnesc. Si cand plesnesc eu, nu plesnesc la plezneala, ci nimeresc fix in punctul pe care, desi nu l-am tintit, totusi l-am nimerit.
-D….
-Uite care-i treaba: m-ai intrebat pe mine daca e bine sa aduci pe lume un suflet de om ambalat in maimuta? Nu. M-ai intrebat pe mine daca e bine sa-l scoti in lume, sa-l urci pe ringul de dans si sa-l lasi sa se maimutareasca, prezentandu-ni-l ca pe un program special? Nu m-ai intrebat, ca ti-as fi spus ca NU. Atunci nu-mi spune nici sa nu rad de maimuta dumitale si de maimutarelile ei, ca daca mie imi vine sa rad, inseamna ca-i de ras, iar rasul e ceva organic, acel ceva caruia nu i te poti opune. Adica poti, dar nu vrei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica