luni, 1 august 2011

Harababura

Am visat ca sunt din nou la scoala. E clar ca scoala asta a fost, pe departe, factorul cel mai traumatizant al copilariei si adolescentei mele. Vorba lui August, “depozit de biciuit copiii”. Visam ca eram pe culoarele vechiului corp, unul inca nerenovat, de unde ma luptam sa ma eliberez. Si am scapat numai pentru a ma refugia pe un locsor de pamant, unde mi-am organizat o gradinita cu gazon, flori si pomi fructiferi infloriti. Si de unde am fost izgonita de nimeni altcineva, dar de colegele mele de serviciu, un al doilea factor traumatizant din viata mea. Ca ce-am facut eu acolo, ca cine mi-a dat voie sa fac ce-am facut, ca stiu ele mai bine si ca s-o tai. Am taiat-o, fugind desculta si trecand strada la intamplare.
Am nimerit printre niste sicilieni care, de cum m-au vazut, au inceput a ma agresa cu vorba, cu gandul si cu fapta. E clar, cred, pentru toata lumea, ca barbarii au fost al treilea factor traumatizant din viata mea. Acuma, ca barbarii sau barbatii, e doar o chestiune de consoana.
M-am ascuns din calea lor intr-o masina a fortelor de ordine, care m-a condus pana la o casa. Care casa s-a dovedit ca fiind una de toleranta, judecand-o dupa exacerbata deschidere a amfitrioanelor catre invadatori. Si doar le-am zis sa nu se lase impresionate de buchetele de flori, ca invadatorii astia sunt genul ala de invadatori pe care ii dai afara pe usa si ei iti intra pe geam si ca lilicele alea din mainile lor se vor transforma in niste lilieci. Nu m-au crezut si s-au lasat inselate de aparente. E clar ca un alt factor major traumatizat pentru mine, au fost muierile tute.
Si uite asa am ajuns eu sa visez cum, neavand alta iesire, l-am imblanzit pe agresor. De unde initial fusese un balaur, s-a transformat in cel mai iubit dintre pamanteni, cel care m-a induiosat pana la lacrimi, povestindu-mi povestea povestilor lui. A fost asa, cam ca in "Cu nasul la psihiatru" :)

M-am sculat cu capul ca o banita si cu durerile facerii de bine, prin care maseaua mea de minte imi transmitea mesaje codificate, spunandu-mi ca degeaba arat eu ca o baba batrana, ca mintea la cap n-o sa-mi vina in vecii vecilor.
M-am dat jos din pat. Casa era asa cum o stiam de cu o seara inainte. Cei ai casei, bine merci. Florile la fel: feriga pletoasa, trandafirii japonezi in stand by intre doua reprize de inflorescenta, begonia la fel, violetele ce se mai lafaie printre petale, palmierul, mandarinul si grapefruitul, bine si ei, doar aloe vera dadea semne de nemultumire. Asta e, daca nu-i priesc conditiile de ultra all inclusive pe care i le-am oferit, n-are decat sa se care! Asta micu ma tine inca in sah, daca cires sau daca visin, da vad eu cand o sa se faca el mai mare :).
Dupa ce mi-am trecut florile in revista, mi-am luat cafeaua si m-am conectat la google. In Papua Noua Guinee a fost cutremur. Aha, asta-i cu harababura. A erupt Etna. Aha, asta-i cu sicilienii. Pe neimportant forum gratuit se certa baso cu laleauaneagra. Aha, asta-i cu muierile paranoice :). Adi M. ii ademeneste pe luzerii care au picat bacul, cu un loc pe stadionul din Cesena si o excursie in Italia, imediat dupa sesiunea din toamna. Ii apreciez pe cei ce-si cunosc lungul nasului. O fi realizat tipul ca cei ce-au luat bacul cu zece, din prima, nu sunt genul care sa cada in plasa unor astfel de recompense. Cum nici in ruptul capului nu-mi imaginez ca un adevarat intelectual, om cult, educat si cu bun simt, s-ar lasa garantat Vanghelie. Asta a fost cu democratia si cu cutremurul din Vrancea :)

Ah, uitasem sa spun ca, de fapt, cel mai traumatizant factor din viata mea a fost Mos Craciun, care indiferent cat am fost eu de buna, de cuminte, de ascultatoare, de generoasa si de frumoasa si de desteapta, el niciodata, dar niciodata nu mi-a adus ce l-am rugat. Sa-l ia gaia pe Mos Craciun! La pachet cu mos nicolae, iepurasul, zana maseluta, intai si opt martie si valentines day. Ah, si cu dragobetele!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu