marți, 30 august 2011

Gol

Cred ca as merita o soarta mai buna de la soarta mea. Initial gandisem sa scriu “cred ca oamenii ar merita o soarta mai buna de la soarta lor”, dar ce-mi pasa mie de oameni? In definitiv, oamenii merita exact ceea ce merita.
De aceea am ales sa spun ce as merita eu, ca stiu. As merita sa stiu “ce-ar fi fost daca”. Mi-ar fi placut sa ma nasc cu un DVD pe care sa se imprime, in timp real, filmul paralel cu “ce-ar fi fost daca”. Sa stiu exact si sa nu mai fiu nevoita nici sa ma mint cu “s-a intamplat ceea ce trebuia sa se intample” sau sa-mi imaginez “am facut sa se intample exact ceea ce trebuia sa fac ca sa se intample”. Vazand astfel lucrurile, acum cred ca pana si Dumnezeu ar fi meritat o soarta mai buna de la soarta lui. Ca sa stie….
In fine, acum sunt intr-o stare d’aia liniara, ca o linie din aia de pe monitorul care iti monitorizeaza bataile inimii, asa cum am vazut doar in filme. O stare din aia liniara, unde nu ma doare nimic, nu ma agaseaza nimic, nu ma una, nu ma alta, nu mi-e bine, nu mi-e rau, nu mi-e nimic. Tot ce vreau sa stiu acum este care-i treaba cu butonul “+1” si cine este persoana care il tot apasa. Odata am apasat si eu pe +1 o data. Nu s-a intamplat nimic altceva in afara de faptul ca s-a albastrit. In sensul ca s-a facut albastru. Asa, si?
Nu cred, dar stiu ca merit o soarta mai buna de la soarta mea. Macar din acest punct de vedere.
Hai ca m-am infuriat!



Hai ca mi-a trecut :)))))

9 comentarii:

  1. nu te infuria :) ...ah, bine ca ti-a trecut:) I feel you right there, la buton..
    margueritte

    RăspundețiȘtergere
  2. E normal să ai si stări din astea, toată lumea le are.

    Off topicL: Nu am mai ascultat Marilyn Manson din calsa a 10-a. Observ că ai o cultură muzicală foarte variată.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu esti unul din motivele pentru care m-am infuriat. Incepusem sa citesc inceputul de la "zero" si m-am oprit la faza cu Granini. Apoi am avut cate ceva de facut si am amanat lectura pentru mai tarziu.
    Mai tarziu am continuat sa citesc, dar ia Granini de unde nu-i! Am ajuns intr-o camera unde m-am simtit in plus :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Jazz...
    Nu-i a mea cultura asta muzicala, e a lui iutub :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cea mai misto faza pe lumea asta, secretul secretului si taina tainelor este sa "da mai departe"....hai ca ma simt mai bine :)))

    Iutubu asta e Dumnezeu. Cautam o melodie potrivita furiei mele si click, dau peste uratu' asta. De felul meu nu ascult Marilyn Manson, dar ce bine a fost ca l-am ascultat. Dupa un clip ca asta, viata e misto. Daca dadeam peste "Cumbaia" ma puneam pe bocit.
    Iutub e Dumnezeu! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La mine furia e ceva normal, am o colecție întreagă de astfel de melodii de bătut copii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Marilyn Manson e perfect pentru nervi. De obicei, cand ascult asa ceva lumea dispare de pe langa mine :))
    Butonul ala e de la goagal si e apasat din doua motive.
    Motivul principal este acela ca exista. Cine poate rezista tentatiei de a apasa pe un buron? Al doilea motiv este, cel putin asa spun unii, ca asa esti mai accesat de comunitatea google, deci teoretic e ca o recomandare.

    RăspundețiȘtergere
  8. @sf...
    Acum ca ai pomeit de "Cine poate rezista tentatiei de a apasa pe un buron?" ma gandesc ca ori n-a existat niciodata "butonul rosu", ori n-au existat niciodata presedintii alesi in cine stie ce scop, inclusiv asta cu butonul :)

    RăspundețiȘtergere
  9. of.... cand am recitit, nici eu n-am putut trece de Granini :)...asa ca l-am sters...decat sa spun o mica si insignifianta parte de poveste doar fiindca aia ar avea un titlu, mai bine tac sau ma contrazic (ma pricep..:) )
    margueritte

    RăspundețiȘtergere