joi, 18 august 2011

Fuck

“Dublu” inseamna de doua ori “Simplu” sau de doua ori mai simplu? Sau dublul simplului este complicatul? Dublul, dublul sens, dubla masura sau duplicitatea complica simplul?
E drept ca, si am mai spus asta odata, sunt unele certitudini mult mai dureroase decat incertitudinile, dar orisicat!

Ultima mea certitudine a fost acum cateva zile, pe cand ma scaldam goala in apa marii, pe cand am ridicat bratele si am multumit Pamantului pentru tot si pentru toate, intr-o incercare de imbratisare, esuata din cauza bratelor mele mult prea mici pentru un Pamant atat de mare. I-am multumit pentru tot si pentru toate, fiind pregatita, atunci si acolo, sa mor.
N-am murit. Probabil ca Pamantul nu era pregatit inca sa ma lase sa mor si mai avea nevoie de mine. Nu stiu pentru ce, probabil ca pentru a-i mai face nitica umbra de pomana. Sau pentru a-mi da timp sa inteleg ca tot ceea ce conteaza este realitatea. Ca putem noi, oamenii, sa visam, sa ne imaginam sau sa traim mintal in lumi si universuri paralele, ca tot degeaba. Fiindca tot ceea ce conteaza este realitatea aceea in care simturile noastre se manifesta deplin, in toata frumusetea daruirii lor.

Paranoia google :)

cum se doare oval










in sabii sa ne taiem sau in sosete
4 iulie ziua recunostintei









anisway - cred ca multi, dar asta e viata










anisway am nevoie de putin ajutor ca sa scot









anisway de ce ma urmaresti?

anisway ma urmaresti?
daca un barbat este atras de chilotii unei femei
anis sex
desene animate cu elementele apa lemn metal pamint foc









"colonelul hathi"
copacul celtic
a fost odata un batran iaiao

:)









5 comentarii:

  1. realitatea ar cam fi : "în toată frumusețea iubirii lor!" (simțurile, mă rog...) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. în plus, așa arată și rugăciunea mea atunci când mă duc în mare, pesemne că locul atrage de astea... după ce răspunsul vine negativ din partea ei, îmi dau seama că mai am niște treabă :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, Iulia, de iubire este vorba.
    Si chestia aia cu "mai am niste treaba" in cazul meu este "mai am niste iubire de iubit"...si am obosit de la atata iubire si nu mai vreau :))))
    Iar, mai nou, rugaciunea mea este "Da, Doamne, sa nu mai vreau nimic!" :)

    RăspundețiȘtergere