Fictiune

Problema se pune in felul urmator: pot sa fiu eu si sa fac in fel si chip: si bla, si blabla, si blablabla...cata vreme tu-mi ceri ajutorul si eu te ajut neconditionat, eu sunt Dumnezeu. Daca eu nu ti-am cerut tie vreodata, in nici o imprejurare, nici sa-mi multumesti si nici ajutorul, e clar ca buna ziua ca eu sunt Dumnezeu si nu tu. Atunci nu te mai purta ca si cum ai fi, ca te ia mama dracului :). De fapt, cred ca te-a luat deja, ca nu mai stiu nimic de tine.
PS: Mama dracului e aia care te invata sa zbori.
PPS: Dumnezeu a fost mic si ros de indoiala. L-am rugat si eu odata sa ma ajute si mi-a tras un sut in cur, ca doar pana la nivelul ala l-a dus pe el piciorul, intelegi? Atunci i-am dat si eu un sut in gura. Sunt o Dumnezee felxibila. Ca atare ma indoiesc numai atunci cand ma aplec sa iau o scama de pe covor, o firimitura si/sau, dupa caz, un gargaritoi esuat cu cracii in sus, pe care l-am ajutat sa moara fericit…nu si pe viespea neagra!
P’aia am aruncat-o intr-un borcan de 800 de grame si, dupa ce am inchis etans capacul, am dat-o cu capul de toti peretii. Abia apoi am aruncat-o la ghena. Pe omida, oh pe omida am strivit-o pana ce a ramas din ea doar o dara de galben. O spala in dimineata asta femeia de serviciu no name.
Sunt o Dumnezee a mamiferelor, nu a insectelor.
“Frate, dar nimeni nu mai bea apa prin virtualul asta? Se bea numai bere, cola, vin si vodca? Bingo, se mai bea si granini”…am inchis fereastra si m-am dus sa caut sticla de zizin. Aveam un box. Am turnat in paharul cu Shrek, pe care il aveam de la OMV-ul de pe Valea Oltului. Valea Oltului, valea oltului, nu strada. Oprisem la statia de benzina din doua motive complemetare: sa umplem un rezervor gol si sa golim un rezervor plin.
L-am lasat pe el sa indeplineasca ambele functii, ca d’aia e barbat. Eu m-am limitat la cea din urma. Cand am iesit, vad la casa de marcat, expus, paharul din sticla.
-Este de vanzare paharul acesta?
-Nu, doamna, sunt la promotie.
-OK, ce trebuie sa promovez ca sa fie al meu?
-Pai va trebuie niste puncte.
-OK, ce si cat trebuie sa punctez?
-Luati-le dumneavoastra, doamna, chiar daca nu aveti puncte suficiente. Sunt ultimele pe stoc, iar promotia a ajuns deja la sfarsit.
-Fain! Trebuie sa semnez ceva act?
-Trebuie. Poanta e ca eu am pix, dar am un pix fara mina.
-Am eu si stilou si cerneala. “Acvila”
Sunt o Dumnezee a zburatoarelor, nu a licuricilor si nici a vacii domnului.

“Stanger than fiction”, un film straniu. Oridecate ori vine vorba de straniu, imi amintesc de Astrain, mesagerul lui Coelho din “Jurnalul unui mag”.




Sunt o Dumnezee a intamplarii si nu una a premeditarii.

Comentarii

  1. aminteste-mi sa nu-mi las colectia de insecte pe langa tine. si-acu apelez la latura aia divina, poti sa le dai un sut in cur la astia de la firma ca sa-mi bage salaru la timp? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aminteste-ti sa nu-ti lasi colectia de insecte pe langa mine :)

    Abracadabra...ai simtit ceva?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie