Eh

"In sabii sa ne taiem, sau in ciorapi sa ne mirosim?"
..aceasta este intrebarea :)
Poate va veni si clipa cand oamenii nu se vor mai taia in cuvinte, nu se vor mai sufoca in cuvinte si vor vedea cuvintele ca pe niste mingiute. Unele de golf, unele de ping-pong, unele de tenis, unele de volei, unele de handbal, unele de fotbal, unele de rugby, unele de baschet, unele de biliard si unele de popice si se vor juca cu ele ca niste reali sportivi :)
Pana atunci eu, fiind sedentara pana in maduva oaselor, aleg sa ma dedulcesc onomatopeic:))))





Comentarii

  1. Cuvântul e omul... chiar am scris ceva în legătură cu asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. no auzi mă...
    pă'altă treabă n-ai?
    n'auzâși că s'ămbătă mutu cu ăla?
    și președintele meu (de scară) îi mangă, da el n'are treabă cu naționala...

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia,

    Am vazut. Si eu am scris in repetate randuri despre "energia" cuvantului si despre vibratiile transmise odata cu acesta:)
    Asa e, cuvantul e omul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ben,

    Mutu e real sportiv? Pai, Ben, eu am zis real sportiv, unul "amator" nu profesionist, fiindca "profesionistii" sunt doar niste mutanti ai investitorilor, he he :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica