Asaaaa,

“Azi sunt Venus”, ar fi spus actorul pe cand se juca de-a imparatul roman pe scena Nationalului bucurestean.
“Azi e Luni”, zic si eu si, aplicand “principiul jidanesc” conform caruia "nu dau bani de lunea ca dau toata saptamana", azi spun “Sa cada netu! Sa cada netu la toti, numai al meu nu!  Sa vina tot netu la mine!”
Si din netul meu, eu sa-i dau nitel si cerbuluivechi. Sa scriu:
-Iesi afara?
Si el sa scrie.
-Plm, hai ca ies.
Si eu o sa incep sa rad vesel ca omul stie sa faca diferenta intre un semn de intrebare si unul de exclamare. Vesela si amuzata de faptul ca am dupa ce sa-l recunosc. Adica, pe bune, asa ceva vezi numai la unu de doua mii de ani. Si apoi sa-i scriu ca ne vedem la Gara de Nord, pe locul unde pe vremea copilariei mele era magazinul “Cerbul”.
Ne vedem si-i zic:
-Ia-ma de brat si spune-mi tu. Hai sa-ti prezint viata pe Planeta Noastra.
Iar el sa-mi zica:
……………….
-Nu-i nimic daca n-ai brate, lasa ca te iau eu de coarne.
-Uite, vezi, el e Soarele. Incearca sa nu-l privesti fix in ochi, inainte de a exersa o astfel de cutezanta.
Ma gandeam eu ca astfel sa-i vorbesc despre propria mea inconstienta.Dar era deja tarziu. Cerbulvechi se uita fix in ochii Soarelui. Privirea lui prinse viteza luminii. Intre ochii lor, o strafulgerare de raze, de unde, de cum, de cine, de de ce, de pentru cine, pentru ce, de timp si de mod, personal, de nepersonal. Coarnele crebuluivechi se topeau, iesindu-i acestuia prin ochi si intorcandu-se la sursa.
-Buna, eu sunt Ani. Acum n-ai incotro si va trebui sa petrecem toata ziua impreuna, pana rasare Luna.
Rasare Luna.
Vezi, pe Planeta Noastra nu exista unicorni, ca friptuta la cratita scria pe coasta lor. Vezi, pe Planeta Noastra nu exista zane, ca salata de sfecla rosie cu hrean scria pe aura lor. Vezi, pe Planeta Noastra nu exista Varcolaci si Vampiri. Nici macar vampe, ca coaste de vitel pe jar scria in dreptul lor in meniul de la Casa Latina. Cu garnitura de cartofi “Salata Razesului”, cu ardei capia copt si usturoi. Pe Planeta Noastra nu exista Ingeri si nici Demoni, ca antricot de porc la gratar ar fi scris pe coasta lor. Cu ciuperci. Si tortul casei cu ciocolata si sos caramel. Cu C.
A rasarit Luna
-Vezi? Ea e Luna, o pata luminata pe cer. Desigur, asta daca esti de acord sa acceptam sa-i spunem Cer-asa cum ii zice restul lumii-sau Cerb :).







Comentarii

  1. eu stiu, eu stiu de ce prinsese viteza luminii :)daca e in bucuresti, sa-i zici sa treaca pe la o supa de ciuperci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai bine sa-mi zici de unde ai tu net? De unde ai net?:)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai stii si tu: bucatica de net la bucatica de net trage, unde-i net puterea creste si...net sa fie, da sa stim si noi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Din atata "pe-ocolite" ..netu m-a prins pe mine ( parol! )si m-a lasat cocotata-ntr-un arbore ( parol!).
    Si-am vazut cerbultauvechi mancand mugurii ( orele ) arborelui, florile ( zilele )si ramurile ( anotimpurile )...
    AniS, o singura data am ascultat boncaitul cerbilor ! :D Parol !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Nima,
    Eu am vazut "Visul unei nopti de iarna". De doua ori :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica