sâmbătă, 27 august 2011

Adica

Adica m-am gandit la ce-as face eu, prima si prima data, dupa ce ajung la concluzia ca sunt o Dumnezee. M-as numi Presedinta. Asa, apoi am zis ca sa scriu un compendiu de interdictii si restrictii. Pai ce altceva, nu? Asta este cel mai usor lucru de facut. Pai care femeie si-ar lua raspunderea, ca Presedinta, sa le lase oamenilor libertatea totala, ei sa si-o calce in  picioare de destepti ce sunt, ca apoi sa vina inapoi la tine ca sa-i dregi si sa-i ajuti, nu inainte de a-ti lua papara ca ce draci ce dumnezee esti tu, ca le-ai harazit lor o astfel de soarta de tot rahatul de viata traita intr-o deplina libertate cu care ei nu stiu ce sa faca. Si ca sa le zici tot tu, ca tu trebuie sa stii, ca d’asta esti dumnezee. Ma rog, presedinta.
Deci, prima si prima data as interzice litera “i”  cu toate derivatele ei ivite din diacritice:
  • de la imparatie. He, he, aia cu “dupa ce ajunge imparat”.
  • de la iepur. No comment.
  • de la iubire. No comment.
  • de la iertare. Idem. Si apoi, si de la idem.
  • de la invidie. Aia cu “muri-ti-ar capra” si cu “cine iubeste si lasa”. Da lasa-l, ma , sa se duca, ca doar nu s-a nascut cu tine de mana!(e valabil si pentru tine, bai cocosatule).
  • de la ignoranta, de la interesate (persoane interesate), de la iluzie (cu ale sale terminatii in a, i, o, u) si, intr-un final, de la interdictie.
Buuun, a doua chestie ar fi ca as rade din constitutie familia lexicala a verbului a spera/ a dispera.(punct).
As pune in aplicare toate astea, sub amenintarea cu viata. Pai, domnilor si doamnelor, moartea este cea mai simpla chestie, cea mai simpatica si dragalasa si blanda si calda si frumoasa….viata e ma, bestia, nu moartea.
Moartea e ca un catel roscat, cu botul roz si ochii galbui. Stiu eu c-am vazut-o pe strada. Am vrut s-o iau acasa: “cutu, cutu, hai acasa, ca o sa te spal, o sa te pieptan, o sa te vaccinez, o sa te castrez, o sa te hranesc si o sa ma joc cu tine. O sa te strig Cupru.
Cupru, treci acasa!”
A rupt-o la fuga.
“Prostule, nu stii ce pierzi! Nu ma meriti! Dupa cate am facut pentru tine! De ce mi se intampla mie toate astea? Chiar asa, de ce? Ma privesc in oglinda si ma vad…eram ca in vacanta.”

Si daca nici moartea si nici viata nu va mai sperie, atunci va amenint cu ~nterzicerea berii. Si o sa va pun sa smulgeti cu mainile voastre hameiul de la radacina si sa beti vin!
Bine, bine si pepsi twist.

Si acum, parafrazandu-l pe Morgan Freeman, “dudadens”…..:)
Ah, si de la ~anuarie, ca e cea mai nesuferita luna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu