Enervatul

-Buna ziua!
-Buna ziua!
-Incep prin a va intreba daca aveti pe stoc produsul cutare. Asta ca sa evit pierderea de timp pe care tocmai am pierdut-o la filiala multinationalei puncte puncte (punctele se pot lejer citi ca fiind “OLPM”, sau “orez cu lapte de puta madre”), al carei dealer sunteti.
-Va spun imediat….da, il avem.
-Bun, urmatorul pas este sa va intreb daca prestati aceleasi servicii ca si firma mama.
-Da.
-Aceleasi, aceleasi? In aceleasi conditii?
-Aceleasi, in aceleasi conditii.
-Bun, deci vreau asta, asta si asta.
-Asta si asta se poate, dar asta nu.
-Pai tocmai ati spus ca se poate exact asa ca si la firma mama!
-Dar de ce ati venit aici? Era aglomerat la ei?
-Nu! Tocmai v-am spus ca nu au produsul pentru care solicitam eu asta, asta si asta pe stoc!
-Deci asta si asta da, pentru asta va duceti la ei.
-~!@#$%^&*()_+-09876543221`1, adica nervi.
-Nu va enervati!
-Recunosc, eu ma enervez (pe mine ma) relativ usor si destul de frecvent. Mi se intampla adesea cand sunt proasta. Adica mai tot timpul. Poanta e ca pe banii, pe timpul si pe nervii mei, imi da mana sa fiu oricat de proasta vreau eu si pot. 
Insa pe timpul, pe banii si pe nervii mei, tu nu ai voie sa fii proasta. Nici tu si nici ala care te-a pus sa ocupi acest loc de pomana. Simplu.
In timpul acesta, sefu' al mare de la multinationala, era dus cu avionul personal sau cu iahtul sau cu pluta :).


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie