Sambata

Michiduta este un tip fain. E prea fain ca sa nu-i spun eu, acum si aici, Ronston. Asta numai pentru a-l diferentia de Huston, de la Firma Rivala, firma ce pana mai ieri a detinut monopolul pe piata de sarmalute in foi de vita si care, mai nou, are grave probleme de capital de imagine all the people band ceai de tei si cantand, intr-o voce, giv pis a cens, ca oricum, ploaia care va veni le va potopi pe toate.
Ceea ce s-a si intamplat, punand astfel punct ghiveciului informational, tratatul de impartire a cascavalului soldandu-se cu o reorganizare integrala, de pe urma careia penuria de paine a fost compensata cu surplusul de Pontus 1991 si pizza Hawai.
Aici am intrat eu in scena, fiindca m-am potrivit pe aceeasi lungime de unda cu Ronston, el, cu natura lui de organizator si eu cu natura mea de haos.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica