Pronume

In dupa-amiaza aceea fusesem in vizita la niste prieteni cam rataciti. El este prietenul Lui inca din copilarie, iar  Ea este sotia lui El, o femeie putin cam…metodica pentru gustul meu. El si Lui s-au reintalnit dupa niste ani si astfel au reluat o relatie ramasa in stand by. Tot atunci m-am cunoscut si Eu cu El, dar si Eu cu Ea.
El si Ea sunt cei ce ne-au luat aproape pe sus intr-o vara si ne-au dus la Sulina. Noroc ca, una peste alta, sunt simpatici, caci daca n-ar fi fost, cred ca i-as fi omorat cu mainile mele, vazandu-I cu cata meticulozitate calculau in fiecare zi de unde bate vantul si cu ce viteza, pentru a sti cum si unde sa-si instaleze cortul, umbrela, si alte astfel de refugii care sa-I fereasca de soare, vant si nisip.
Imi venea sa zbier la Ei: “Ce dracu cautati Voi pe plaja?”, dar noroc ca sunt fata salon si m-am abtinut. Mai greu mi-a fost sa ma abtin, tinand piept invitatiilor cumplit de insistente de a ma alatura Lor la umbra cortului special achizitionat de la Decathlon si pe cearceaful Lor care, daca as fi facut-o, ar fi intervenit ca un adulterin in relatia mea cu nisipul.
-Nu va faceti griji, le-am spus, Soarele este prietenul meu, nu m-a ars niciodata. Bine, o data, de doua ori acolo, recunosc, si tot pe plaja. Despre Vant, numai de bine, iar despre Valuri, ce sa mai vorbesc?
Auzindu-ma vorbind asa, El n-a gasit altceva mai bun sa zica, decat ca Sadoveanu a fost  mai simbolistic decat Coelho. Eh, chestie de rezonanta magnetica si de rezistenta materialelor.
In fine, in dupa amiaza aceea am ajuns la Ei acasa, pentru prima oara, si am avut astfel ocazia sa pot face o comparatie, o evaluare cat se poate de omeneasca si de dezinteresata si in urma careia am revenit cu picioarele pe Pamant, realizand ca in zadar caut Eu de nebuna sa vad ce se ascunde mai sus de Soare, pentru ca El a fost mereu la talpile ML.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie