Lifting

-Elevii A si M au schimbat schema din testul grila la chimie! rasuna in clasa vocea dirigai.
-Domnilor si Doamnelor, continua ea sa se adreseze prezentilor, in ciuda faptului ca unii dintre ei pareau a fi mai degraba absenti, jos palaria! Pentru fapta lor, A a primt un prim, iar M o prima, fapta sa fiind mai grava.
Celelalte detalii nici nu mai conteaza, cata vreme sedinta cu Domnii si Doamnele a avut ca scop principal contributia noastra la fondul scolii si cel al clasei.

Frau Grette Muller nu-l avea deloc pe vinoncoa si mai era ca un sloi de ghiata. Am fugit cativa colegi de la ora ei, cu gandul sa ne intoarcem la ora de romana, dar ne-a vazut, afurisita!
La Ozana, in vecinatatea scolii era o livada de ciresi. Timp de o ora ne-am ascuns de dupa copaci cu scopul de a ne pune burtile la cale, mai sanatos decat sa stam cu ele pe carte.Dupa o ora ne-am intors la scoala. Frau G.M. statuse toata pauza in clasa (pe capul celor constiinciosi, disciplinati si ascultatori), doar ca sa ne astepte pe noi. Parca erau in bancul ala cu Bula. 
Noi pandeam iesirea ei, dar cand am vazut ca a sosit Domnul de Romana si ea tot in clasa se afla, ne-am asumat raspunderea propriilor decizii si am intrat.
-Aha, zise ea satisfacuta de santajul ei, s-au intors ciresarii!
Nici habar nu avea cat adevar graise gura ei pacatoasa! A fost exact ca in scena aceea din film, cand una scuipa samburii in timp ce altele mancau cirese.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie