S'am incalecat p'o sa

Naiba m-a pus sa trag cu ochiul la cine te uiti tu! Falou za linc si zbang, ma trezesc cu un pumn in plex. Ma simt vizata. Ma simt vizata, pe de-o parte pentru ca niciodata, dar niciodata, in ciuda eforturilor profesoarei de romana, esuate in dispretul acesteia, eu n-am stiut ce-i ala infinitiv, in consecinta habar n-am de unde neconcordanta dintre fapticul-de fapt, sunetul- si scripticul i-urilor. Probabil ca din obsesia unora de a fi perfecti. Asta e, unii, in imperfectiunea lor, reusesc sa fie, fara nici un efort.
Ca sa nu mai spun acum ca modul cum s-a rastit la bocanci in public, specific, tipic si caracteristic sarcinii pe care o poarta, mi-a daramat mitul excrocului. As fi jurat ca excroc este punga goala de sticsuri produse si ambalate la Onesti.

Oh, Zully….tadadadadam…iarta-ma ca mi-ai taiat macaroana iurilor …. tadadadadam …..aia lunga ca de la singular la multiplu...tadadadadam...lunga ca o zi de post…..tadadadadam…..lunga ca drumul de care mor cainii … tadadadadam….aia fara stapanire de sine…..tadadadadam :).
Orisicat, vizita pe care ti-am facut-o in virtual, a fost ca vizita pe care am facut-o in real, la Istanbul, unde m-am dus cu gandul sa ma umplu de istorie dar in realitate m-am umplut de rahat…ca deliciu turcesc, mai…adica calitativ cantitativ:).

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie