Doua Luni de AniS


Recunosc, sunt haotică! Haosul este natura mea și, mai nou, noua mea religie. De aceea, oridecâteori vreo particulă încărcată, nu neapărat negativ sau pozitiv, dar cu o moștenire ce nu-i a mea, încearcă să-mi facă ordine în haos, devin aricioasă.
Ultima oară mi s-a întâmplat o astfel de grozăvie acum vreo două zile Universale, cât două milenii pământene, soldată cu o luptă greco-romană având ca miză păstrarea centurii de campion la una și aceeași categorie și care a avut ca rezultat pierderea centurii de castitate. N-are importanță a cui. Important este că s-a desfășurat evenimentul. Astfel, în colțul din dreapta, sus, baieții de la workshop-ul de imagine și comunicare. În colțul din dreapta, jos, oamenii de la “Clubul Țăranului Român”, de pe Strada Monetăriei. În colțul din stânga, sus,  “Ticket to the Moon” al unor baieți care cântă mișto de tot, câteodată și la radio. În colțul din stânga, jos, fata cu “Sfârc”. Pentagrama, având în vedere dublul românesc al “Sfârcului”.
Mucul e de la ei, dintre ei, pentru ei, fiindcă da, așa este, mucii nostri sunt macii lor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie