3virgulăpatruspreX

Am fost la Magazinul Sora, la cumpărături. Da, da! Magazinul Acela de la Gara De Nord. Nu conteaza că de aproape douazeci de ani este în paragină. Pur și simplu am smuls lanțul de la ușă, cu mâinile și cu dinții, și am intrat.
Am intrat și m-am îndreptat spre raionul unde, în vremea copilăriei mele, se vindeau sutiene de la Triumf. Acum se vinde înghețata:
-Două cupe, vă rog, caramel și lămâie. Două cupe mari și generoase, o sumă de dulce-acrișor. Cam ca D, așa.
-Amândouă la un loc?
-Desigur, vă rog! De jur împrejurul inimii.
-Ce nebunie! Dumneavoastră aveti inima în mijloc?
-Haha! Și în mijloc și în cap, în loc de creier. Vă spun un secret: eu toată sunt o Inimă.
M-am apropiat de urechea vânzătoarei și i-am șoptit:
-Știți, și Uterul meu, tot o Inimă este.
Apoi am dat din cap în semn de aprobare, i-am facut șmecherește cu ochiul, mi-am luat cele două cupe și am plecat foarte, foarte mulțumită.
He, he, știam că nu am voie cu înghețata în Magazin, că doar scria maaaareee, la intrare: “Nu câine, nu țigări, nu sanviș, nu înghețata, nu una, nu alta!”, dar mi-am spus că fiecare regula și lege este facută tocmai pentru a fi încălcată. Nu mi-a ieșit și de data asta. Gardianul a fost vigilent:
-Doamnă, dar se poate...nu aveți voie cu înghețată!
-Asta e, am încercat și eu, nu? Să nu spună nimeni că nici măcar n-am încercat.
La ceva timp, să fi fost o mie și una de nopți, să fi fost două mii de ani, nu știu, dar am zărit alte două femei încercând să încalce aceeași regulă.
Eu deja eram cu zâmbetul până la urechi.
-Râdeți de noi?
-Nicidecum! Nici măcar nu fac haz de necaz. Pur și simplu sunt amuzată de felul cum plătim prețul poftei și al nerăbdării noastre!
-Da, râseră și ele, ar trebui să puna niște băncuțe aici, să creeze condiții optime de așteptare pentru pofticioșii nerăbdători.
Ce să vă spun, aceasta a fost Scânteia Revoluției. O ReGe, adică RG, de la Revoluția Gospodinelor. Niște Doamne Speciale, care TAK si FUCK.
Am risipit fluturași și manifeste în intersecție, având ca și conținut, următorul mesaj:

"Anilaza taktiko-strategik-militară pe un pretext, la prima vedere.

“Nu cred!”

Primul val a fost cand am incalcat regula stabiluta de niste academicieni de carton, ce au sfeclit-o, mai nou, in acadele din trestie de zahar; celuloza si hartie, si am procedat doar ce am voit noi, cand am voit noi si cum am voit noi (facandu-se astfel, voia noastra). Astfel incat, al doilea val, a fost sa scriem cu “I” din “A”, inca de la finele cuvantului. Apoi am dat cu palaria de pamant, am aruncat cu caciula dupa caini, si am cantat frumos:
“Noi suntem niste M, invelit’n ciocolata, intr-o multime de culori, vesele”. Asa am ajuns la punctul culminant al anilazei, mancand litera “N”….miam, miam, excelent!
Deznodamantul a fost doar unul, acela ca al treilea val ne-a gasit dansand ca impletitii si revarsandu-ne in pace, in ritm de muzica destinului, in vreme ce la Movieplex Plaza Romania se lansa la apa, “Sindbad marinarul”. Asta la sala nr. opt, pe dreapta. Ca la camera nr. patru, pe stanga, se lansasera deja cu ceva timp in urma, “Cameleonul”….sau salam andra, ceva de acest gen neutru si indecis, dar prea determinat pentru a nu fi pus la locul lui...ei.
Cand am terminat toata treaba, si menajera si receptionera, ne-au multumit frumos. Administratorul a ramas cu niste arsuri pe chip, dar asta nu-l impiedica sa poarte chipiul de pompier, raspunzand strict de nain ilevan.
Acum habar n-am cine si ce o sa inteleaga ceva din mesajul acesta, dar tot e bine ca piticugraal know how".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie