Verde crud

Ceaiul a avut un efect halucinogen, dar de data aceasta, asupra ecranului, devenit unul de movieplex, pe care rula un film mut, din care n-am inteles decat ca Diva juca un joc dublu. Se dorea a fi agenta secreta in “Al cincilea element”, doar ca isi gasise un mod straniu in care sa se camufleze ca protagonista unui astfel de scenariu, bandajata ca o mumie egipteana, in folie de microunde, stransa ca intr-un corset si constransa de un santaj ipotecar, cu talie de carierista.
Nici cu jocul Divului nu-mi era rusine, avand in vedere faptul ca , in comparatie cu efectele speciale ale unei astfel de creatii, efectele nemairabdarii pamantului de dedesubt, asupra apogeului unei astfel de civilizatii, au fost mai degraba de natura unei gradini japoneze cu insertii de esenta tibetana..

Vazusem destul din acest film de groaza de la inaltimea la care plana usor covorul zburator. Tocmai ma pregateam sa ma arunc in mare, atrasa fiind foarte, de jocul vesel al delfinilor. Minunate fiinte! Tocmai cand sa imi iau avant pentru a face acest salt, de undeva dinspre ecran, filmul prinse viata, captandu-mi din nou atentia. Diva era aproape sufocata de strangeri, constrangeri si acumulari. Mi-ar fi placut s-o ajut, dar nu vedeam cum. Astfel ca, rotindu-mi privirea la inca 180 de grade, dau cu ochii mei, de ochii Divului. Ochi pe care i-am scos ca apoi sa storc din ei, ca din piatra seaca , cate trei lacrimi pe care mai apoi le-am lasat ca cada libere pe buzele insetate ale Divei, oferindu-i in acelasi timp, o batista de bumbac, brodata cu fir de matase.
Asadar, rasul ajuta.

Filmul s-a termint cu un lung metraj de animatie, un mix de real, ireal, realistic, suprarealistic, paralelorealistic, care m-a convins in final ca da, “Viata este un miracol”.

Comentarii

  1. nu stiu ce sa zic Ani. cred ca cineva a vrut sa ma cunoasca mai bine... asta e concluzia mea

    si atat timp cat asta ma ajuta sa ma cunosc eu pe mine mai bine, cred ca in final e de bine

    RăspundețiȘtergere
  2. poate, si cel mai bine este sa vezi astfel lucrurile, pentru ca mie nu mi-ar placea deloc sa stiu ca unul care are puterea de a face asta ar face-o dupa modelul cum erau aruncati in lupta gladiatorii, spre deliciul publicului...ceva de genul : "vezi, ai reusit, bravo" sau "asta e, daca n-ai reusit, un prost mai putin":)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie