Paleta

Nici nu mai stiu cate perechi de incaltaminte am: cu toc, fara toc, cu talpa ortopedica, cu talpa obisnuita, cu platforma, cu varful ascutit, cu el rotund, cu varf patrat, cu fermoar, cu catarama, fara nimic, dar de toate culorile. Alb, negru, maro, rosu, verde, roz, gri, mov, roscat, bej, cafea cu lapte, olive, galben, portocaliu, din piele, din piele intoarsa, din lac si din lac in puţ…
Am cateva perechi de incaltaminte cu sireturi. Ma gandeam sa renunt la ele, doar este cam incomod sa stai mereu aplecat asupra lor pentru a le lega cu atentie. Toata lumea stie ca daca umbli cu sirerturile desfacute, singurul pe care il expui pericolului esti chiar tu.
Tu risti sa te impiedici si ca cazi. Apoi m-am razgandit. De ce sa renunt la incaltamintea cu sireturi? Intr-o lume a ipocriziei, putina siretenie iti poate fi de ajutor.

Comentarii

  1. Puțină șiretenie și mult echivoc...zic!
    - Ce spui?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu.
    Da, am slapi :)
    Un weekend fain sa ai tu, na!

    RăspundețiȘtergere
  3. Una din doua: ori ne dam cu parapanta, ori facem bungee jumping :)

    Ca eu d-asta te-am intrebat...
    iaiao:)

    RăspundețiȘtergere
  4. prima cade! (o am în spate la la sky free-style).
    varianta 2 - nu-i cumva bungle jumpig? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. "Fii veselă, tristeţea o să dureze pururi.
    Mereu aceleaşi stele s-or învârti-n azururi.
    Din cărămizi făcute din trupul tău, n-ai teamă,
    Se vor zidi palate pentru neghiobi de seamă."
    - Mă sună Omar a Khayamoaiei...
    (nush ce-i cu băiatu ăsta. mereu mă sâcâie!)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cateodata ma simt extenuata de atata veselie.
    Dar se rezolva, ca dorm nitel si gata :)

    PS: Numai daca "jumpig" vine de la jumari de porc britanic :)
    "Bungle" zi tu ce-i.

    RăspundețiȘtergere
  7. O zi frumoasă, Ani!
    Na că zic - bungle = lucru de mântuială!
    uitai un - n - la jumping!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica