joi, 19 mai 2011

Necuvantul

Rasul zise:
“Nimic nu este ceea ce pare a fi. Nici macar eu. Vrei sa fii rasa mea?”
"Doamne, imi zic in gand, toata viata mea am visat la clipa cand il voi intalni pe cel caruia ii place rasul meu, dar daca doar rade de mine?" N-ar fi fost prima data cand se facea misto de rasul meu de foca. "Ce cosmar o mai fi si asta?" M-am prefacut ca nu sunt acasa si apoi am zis cu voce tare:
“Buna ziua,
Bine ati venit pe domeniul meu feudal. Daca ati venit cu zeciuiala, apasati tasta unu. Daca ati venit sa cereti un credit, apasati tasta 0. Daca ati venit in petit, apasati tasta reject, ca abia, abia am divortat. Daca vreti sa stiti despre Tomatl, apasati tasta noua si veti afla ca se gaseste pe domeniul lui feudal, vecin si prieten, de la Maciu Piciu.
Dar daca v-a indemnat necuratul sa va indeletniciti cu braconajul prin padurile mele, aflati ca am pus deja potera pe urmele voastre.
Domnu' Hunter, aport!"
“Eh, zise el, cata vreme iubirea este distribuita in rolul principal, in spatele cortinei se poate juca orice fabula.”
“Tempting, tempting!" mi-am zis in minte, apoi m-am ratoit la el :
“Asa, si?”
"Si ce?” imi raspunse el la intrebare cu o noua intrebare, care intrebare desigur ca avea in ea jumatate din raspuns. “ Sa nu-mi spui ca nu stiai pana acum ca nici dumnezeu nu-i atat de alb! Viata nu este sa faci bine, viata este sa te simti bine", continua el sa ma ademeneasca. “Stiu eu, c-am vazut la FLN intr-un promo pentru nu stiu ce tehnici  de relaxare pe vremea cand ma jucam de-a Scott Bakula in Quantum Leap. Sa traiesti frumos poate insemna sa te descoperi, sa te vezi, sa te recunosti, intr-o zi, intr-o noapte, intr-o dupa-amiaza sau intr-o dimineata, ca fiind Cel de Sus. Sa traiesti frumos poate insemna sa il descoperi, sa il vezi, sa il recunosti si sa il saluti cu drag si cu respect pe Cel de Jos".
Wow, adica, wow ! Am ramas fara cuvinte. Am vrut sa zic si eu ceva destept, ca nu cumva sa risc ca Tomatl sa ma creada vreo filozoafa. Zic:
“Ce am inteles eu din King's Speech este ca regalul a fost al colonialului. Il avea scris in sange. Ce as avea de zis referitor la faptul ca un balbait a fost premiat este ca



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu