A mintiri 2

Nonsensul unui monolog.  

Comentarii

  1. Iarta-ma pentru lipsa mea de punctualitate, dar m-a furat somnul. Si asta s-a intamplat numai din vina ta! Pentru ca eu aveam chef de joaca si tu m-ai certat de dragul unor...unor...unor adormiti!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi ca ti-am indeplinit dorinta si am adus Sucevita in contextul celei dintai "A mintiri" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. adică exact ce scrisei mai jos, la postul cu prima A mintire 14.53...

    vezi că totul are legătură... ? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ... deci și eu am oroare de statul degeaba!

    Și de pierdutul timpului-care e întotdeauna prețios, poate singurul dar (viața)

    RăspundețiȘtergere
  5. Iulia,
    Desigur, desigur ca totul are legatura cu totul:)
    Si ce zic eu aici (in particularul acestei postari), cu versurile acestei melodii postate de Ben in blogul lui:}
    Working Class Hero - John Lennon

    Dar si cu ce zic eu aici, in general :)
    Iti amintesi? Ca doar orice legatura presupune existenta unui nod!
    http://anisway.blogspot.com/2011/04/blog-post.html


    Referitor la pierderea de timp, nu am a spune, in plus, decat faptul ca relativitatea timpului se extinde automat si asupra pierderii acestuia :)
    Stii, sunt pierderi ce de fapt sunt castiguri si castiguri ce, intr-un final, se dovedesc a fi fost niste pierderi, doar niste pierderi :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie