A mintire

Ah, biblia! Cate amintiri ma leaga de ea! Sa stii ca inainte de a viziona-audia eu "The Wall", cu mult inainte de asta, am incercat sa citesc biblia. Dupa numai cateva randuri, am ajuns la concluzia ca ori sunt retardata mintal, neintelegand nimic din ea, ori ca sunt posedata de antichrist,  ceea ce ma impiedica s-o inteleg. 
Pe moment am dat-o uitarii, anii tineretii mele de atunci, indemnandu-ma sa ma uit mai degraba dupa fat frumos calare pe un cal breaz, care sa vina si sa ma slaveze de mine insami. Adica sa-mi spuna ca sunt si frumoasa si desteapta, nu asa cum m-a facut biblia, prin autorul/autorii ei, sa cred despre mine.
Eh, vazand eu ca nici asa dar nici asa, am dat fuga, unde in alta parte, daca nu la biserica, unde, ca sa vezi, nu te-am aflat pe tine, ci pe niste popi,  popi care mi-au confirmat din surse sigure ca da, sunt oaia ratacita si jucaria satanei, dar ca sa nu disper, ca oricum si eu si el, suntem uneltele tale. Asa m-am infuriat, ca ti-am declarat razboi. Hai, nu te preface ca nu stii! Sunt convinsa ca inca mai simti gadilicii in talpile tale!

Eh, de aici, dragul meu, o intreaga tevatura aventuristica, despre care iti spun eu sigur, ca l-ar face pe Cervantes sa crape de ciuda in patru, ca piatra aia pe care si-a cladit Pustiul tau biserica lui, de fapt a lui Petru ( sau, oricum daca nici a lui, atunci sigur a unui P. De fapt, p).

Norocul si salvarea mea cu si de la OAMENI (aia originali, de la mama si de la tatal lor) cu cartile, muzica, teatrul si filmele lor. Creatii a caror valoare (chiar si nerecunoscuta fiind de catre niste capete de cristal, prin premierea lor cu cate un  nobel, pe mine m-au facut sa rezonez si sa vibrez pe unde luuungi, cat de la Sucevita si pana la catedrala din Palma. Dar ce zic eu aici? Ca de la Vladivostok la Canalul Manecii, de la Singapore si pana in nordul Canadei. 
Eh, vibrand eu asa, am aflat adevarul lumii in care traim. 
Tu ce parere ai? Sa le spun si lor, sau 




Si nu uita: si tacerea este un raspuns! Unul pe care il interpretez asa cum vreau eu! 





See you :)

Comentarii

  1. Te contrazici în dese locuri si discutia ce ar urma ar fi prea frunzoasă... Dar să nu uiți că cineva (nu stiu cine... ) ți-a dărit intuiția și puterea de a face asocieri... pur și simplu totul are legătură cu totul

    RăspundețiȘtergere
  2. vezi că al doilea clip nu are muzică, ori nu se aude de aici...

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta pentru ca este tacere:)

    Tacerea Marelui Absent din care izvorasc toate interpretarile, contradictiile, contrazicerile si, de loc de neglijat intru bine vietii noastre, frunzisul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe trilulilu gasesti o varianta mai reusita decat cele de pe you tube :)

    Fleetwood Mac Tusk Lyrics

    Why don't you ask him if he's going to stay?
    Why don't you ask him if he's going away?

    Why don't you tell me what's going on?
    Why don't you tell me who's on the phone?

    Why don't you ask him what's going on?
    Why don't you ask him who's the latest on his throne?

    Don't say that you love me

    Just tell me that you want me

    Tusk, just say that you want me

    Don't tell me that you...

    Tusk (Real savage like)

    Tusk, Tusk, Tusk, Tusk, Tusk

    RăspundețiȘtergere
  5. Si daca adevarul lumii noastre este de fapt o minciuna, o Mare Minciuna?
    Avea Elza un post al ei, despre X-men. Si daca mutantii sunt, de fapt, asa zisii normali, iar anormalii sunt cei firesti, cei naturali? Daca oamenii vin pe lume inzestrati de Viata, pur si simplu, de Viata, cu daruri ce le sunt furate si capacitati ce le sunt atrofiate, anulate prin educatie inca din fasa, educatie prin care se deformeaza constiinte si se deturneaza destine?!

    Si totusi, in tot ceea ce am scris, a fost numai o pura si simpla marturisire, din care cititorul poate alege atat cat vrea, ce vrea, cat poate, ce poate.
    Ma gandesc ca atunci cand deschizi o carte, accesezi un blog, vizionezi un film sau un spectacol de teatru, un tablou sau o fotografie, este ca si cum omul deschide o usa. O usa al carei prag il trece sau nu. Este la alegerea lui. La fel si cat de departe avanseaza dincolo de acel prag. Oricand omul poate inchide usa, nu inainte de a se scutura de tot ceea ce nu-i este de folos, de tot ceea ce simte ca ii este strain de el, ca de un praf si apoi sa-si continue drumul, in cautarea usii sale.

    RăspundețiȘtergere
  6. - Când te vei putea detașa de percepția ta și de avalanșa de detalii date de spaima de a nu fi înțeleasă?
    http://youtu.be/6ul-cZyuYq4
    (scrie te rog cu litere mai mari!)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de mari! Da' de ce ? Probabil ca niciodata.

    http://www.youtube.com/watch?v=JwGa5HnEMZ4&feature=related

    :) Detaliu: pana cand ma voi intalni cu cel/cei ce ne vom intelege din priviri :)

    RăspundețiȘtergere
  8. - Postarea, Ani, postarea!!!
    Uff...

    RăspundețiȘtergere
  9. Versurile de la 10.42... tot așa spunem și când vorbim cu iubirea... sau cu iubitul :) Totul are legătură cu totul!

    RăspundețiȘtergere
  10. ... pentru că dacă pe aici pe jos nu s-ar lega și dezlega destine, ne-ar ține pe la El pe acolo la căldurică în mission accomplished... fără să ne mai arunce în Terra
    ... Deci, pesemne că ne-a mai rămas ceva - ceva-ul micuț pe care îl descoperi, ți-l asumi și mori

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica