La o luna de Sud

Daca n-ar fi, nu s-ar povesti :)

Eu: "Tu sa ma ierti ca eu ma tot furisez prin visele tale. Eu nu te voi ierta ca pentru a ma ierta, tu m-ai fortat sa-mi creez un cont :)"

El: “abstrus si alambicat, straniu si complicat”

Eu: "Mai pe romaneste, povestea vietii mele:)
Simplu:
Acum aproape o luna, in mod absolut intamplator, am gasit blogul tau. Cautam pe google cuvantul “penibil”. In seara aceea eram, ca sa zic asa, destul de catranita incat penibilul sa-mi starneasca interesul.
Ai o insemnare de prin 2008, daca imi amintesc bine, despre penibil. Asa de mult m-a amuzat intamplarea si mi-a placut ce ai scris, incat mi-ai inseninat seara.
Astfel am inceput sa-ti rasfoiesc blogul. N-am citit foarte multe insemnari, dar m-am bucurat ca un copil prost de ale tale desene :)
Asa ca am salvat adresa si de atunci, aproape zilnic, iti fac o vizita. Azi am dorit sa-ti spun toate acestea, dar ai setata optiunea de a nu permite comentarii anonime. Asadar, iata-ma cu un cont nou. Un cont pe care initial nu mi-am propus sa-l umplu cu nimic.
La ceva timp de la comentariul meu, mi-am amintit ca am pe undeva, prin arhiva personala, doua insemnari cu si despre semafoare, insemnari cam de aceeasi varsta cu cea dedicata de tine, penibilului.
Ci iata ca tot ce se vrea a fi simplu si explicit, se dovedeste, in final, ca fiind mai complicat:)
O seara cum vrei tu!"

El: "Vise Octale", sau pretul sinceritatii :) Acela de a nu ma mai lasa sa ma apropii de blogul lui, la mai putin de un punct si o virgula. :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica