Indigo

Imediat dupa asta am dat fuga la blocul Casata, ca sa-l anunt pe El despre cutremur. Trebuie sa spun ca nu era prima oara cand calatoream in timp. Da, pentru ca nu de spatiu este vorba. M-am intors in acel timp al primei mele tinereti, doar pentru El, ca sa-i spun ceva anume. Bine, nu stiam exact ce trebuia sa-i spun, dar stiam ca este ceva despre dinamica scoartei terestre.
Si nu-mi puteam explica deloc suprapunerea de timpi, deoarece in tineretea mea nu existau interfoane, desi iata ca interfonul al carui cifru nu-l stiam, sau nu mi-l puteam aminti, m-a facut sa ma deplasesz si in spatiu ocolind blocul si ajungand astfel la sediul institutiei din imediata apropiere.
Ca ajunsesem atunci si acolo nu era nici o mirare, dar ca m-am gasit pusa in ipostaza de a livra pizza, asta nu mai intelegeam. Pizza calda si imbietor mirositoare, cu de toate pentru toti. Cred ca in institutie era de fapt numai un flamand. Unul care si le comandase pe toate pentru el si care, presimtindu-mi parca prezenta, mi-a iesit in intampinare. Dar nu oricum, ci imbracandu-si, cu aceasta ocazie, elegantul sacou din velur albastru.
Ori ca fusese El foarte infometat, ori ca pizza fusese foarte gustoasa, ori ca pur si simplu i-au placut ochii mei, cert este ca in mintea lui cred ca se crease o asociatie (fericita sau nefericita, nu stiu) intre mine si pizza lui preferata. Altfel nu-mi puteam explica faptul ca se tinea de mine ca un spin, de nici macar un pas nu ma mai puteam pasi, neinsotita.
Atat a insistat sa-l insotesc la ceremonia decernarii premiilor absurdului ale sfintelor diferite scaune, incat, vazand covorul zburator unde aveam sa urc in acest scop, mi-am zis: ”What a hell!”

Comentarii

  1. Ani, odata ai spus ca vrei sa ma ajuti sa gasesc usa, ca Truman. as vrea s-o gasesc... daca inca vrei sa ma ajuti

    RăspundețiȘtergere
  2. da ce, eu sunt duhul din lampa lui Aladin sau pestisorul de aur, ei dracia dracului :):):)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie