Spatiu

In zadar le-as fi povestit eu stilistelor, stilistilor si altor utilizatori de figuri de stil, care m-au prelucat prin aschiere cu sau fara voia lor, epilandu-ma metaforic, pensandu-ma parabolic, colorandu-ma, desenandu-ma, ungandu-ma, masandu-ma si pipaindu-ma doar asa, ca sa se convinga cat sunt eu de adevarata, de la sud est nord vest si pana in toata roza vanturilor, despre semnul meu de pe gamba stanga. In primul rand pentru nu puteam pleca dincolo de dincolo de Orizont intr-o tinuta de cala sau de narcisa, si in al doilea rand, ce-ar fi inteles ei, ele daca le-as fi spus adevarul? Cum ar putea sa ma inteleaga cineva care s-a declarat ca fiind mai degraba interesat de planetare si suspensii si de trafic, decat de opera Maestrului? Cum ar putea un impatimit al sms-lui sa accepte faptul ca am fost rapita de extraterestii doar pentru a-mi implanta cipul de recunoastere, dat la pachet cu cel de recunostinta?
Le-am dat un raspuns evaziv. Am mintit cu cea mai mare nerusinare. Le-am spus ca e un semn lasat de Tom Cruise din seara in care i-am luat interviul, ajutandu-l sa vada greseala pe care a comis-o in Vanila Sky.



V-am spus vreodata cat sunt eu  de a dracului?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica