Concav

Maestre, ce placere, ce bucurie sa va revad! As fi de-a dreptul fericita in situatia in care timpul va da voie, desigur, si v-ati lua inima in dinti sa va dati jos din corcodus si sa acceptati invitatia mea la cafea.  Am putea merge la cafeneaua din Pasaj, “La Fantani”, unde am bea cafea cu lapte, apa tonica si am manca inghetata “Amarena” din partea casei.
Sau ce va place.
De nu vom sti ce sa ne mai spunem, dupa atatea placeri, am putea sa discutam, nu neaparat despre stilul arhitectonic al celor doua coloane din prim planul campului vizual, dar despre numitorul lor comun. In afara de outdoor, bineinteles, pentru ca abodrarea unui astfel de subiect, ar aduce intr-o situatie de paradox, atat expozitia de fotografie vie, cat si multinationala, noi aflandu-ne sub pamant, si nicidecum pe acoperisul lumii.

PS: Si de nu veti vrea, nu-i bai, ca oricum n-am avea ce sa ne spunem, ca deja v-am spus eu tot.

PPS: Ah, ati putea sa-mi spuneti, de exemplu, daca la refren intelegeti si dvs. tot “ua-la-la-bau”, asa cum inteleg eu.




S cu Z moa! Am nimerit in alt movie, al carui punct “X” seamana izbitor cu al dumneavoastra.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica