Con

La inceputurile lumii au existat gemenii, adica perechi de doi cate doi, barbat si femeie, care semanau si se potriveau de minune, reusind sa se imbine si sa se completeze perfect unul cu celalalt.
Cu asta am terminat odata pentru totdeauna cu toate celelate bazaconii mitologice de incrucisari intre sexe de acelasi sex si sexe de specii diferite. (punct)
Acestia, desi erau gemeni, aveau origini diferite. Ceea ce ii facea sa se numeasca gemeni era modul absolut identic prin care ei erau nascuti.
Adica fiecare dintre ei aveau foarte multi “tati”, dar numai unul dintre acestia era nemuritor, iar restul erau muritori. Cei nemuritori erau cei ce ajungeau primii sa fecundeze oul pe care mama il oua cu fiecare ocazie cand il lua pe tata in brate.
Cu asta am inteles odata pentru totdeauna care este treaba cu semizeul, dumnezeul cel nemuritor (tatal) din toate mitilogiile si religiile. (punct)
Sigur ca oul mamei era muritor daca din atatia tati iesiti dintr-unul singur nu reusea niciunul sa intre in nemurire. Aici se poate pune problema si invers, anume ca, daca mama nu oua atunci cand il lua in brate pe tata, toti ai lui erau sortiti pieirii.
Cam atat si cu bestiile care cica isi mancau copiii. (punct)
Si cu asta am lamurit odata pentru totdeauna in ce au constat luptele dintre zei (cei nemuritori) si muritorii de rand care, de regula erau lepadati odata cu efectuarea toaletei :)


Zodia Gemenilor 

Comentarii

  1. Ani, n-ai cum să mă deranjezi. Din discuții în contradictoriu iese adevărul - atât cât ne e permis din el!
    Nu persoanele noastre intră în joc, ci argumentele noastre. Eu cred că de asta și numai de asta e bun un blog: nu ca să țină la distantă persoanele - un lucru trist, ci ca să iasă la lumină adevăruri care ne preced și ne continuă firesc prin viată ca o coadă de cometă...

    ... răspuns la "Proprietatea cuvintelor" pentru 17 mai, 11.37 :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, daca ghilimelele ar avea gura sa vorbeasca, maini sa scrie si vocabular sa se exprime…
    Iarta-ma, Iulia, nu ma pot abtine sa nu te tachinez:):), dar trebuie sa ma crezi ca o fac cu inima buna:)
    Cand am scris “punere in scena" intre ghilimele am gandit ca prin jocul si joaca actorilor, practic fiecare reprezentatie este o premiera.

    Acum, referitor la "publicul ar trebui sa"..., in contextul in care se vorbeste despre un "produs prezentat spre vizionare", artistul ar trebui sa inteleaga ca publicul mai are si altceva de facut, decat sa-l creasca pe el. Iar avand in vedere faptul ca pentru a-ti cumpara bilete la piese ce cu adevarat merita vazute si, eventual, revazute, ai nevoie de pile si relatii, artistul ar trebui sa inteleaga ca poate publicul se gandeste sa-si investeaca sumele respective in ceva ce-i "produce" niste satisfactii imediate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ok

    n-as vrea să se înteleagă că un actor sau un grup de... au pretenții de re-vizionare de la publicul lui (lor)... am descris situația ideală, sorry

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, Iulia, te-am inteles inca de la inceput. Dovada sta, cred eu, comparatia (poate cam fortata) a bogatiei pe care artistul o dobandeste in timp, prin exercitiu, improvizatie si prin ceea ce tu ai descris atat de frumos, greseala, cu buchetul, savoarea si calitatile vinului vechi.

    Am devenit, insa, aricioasa si, in consecinta, un pic uricioasa, abia cand am recunoscut in expresia "produs prezentat spre vizionare", asa zisa metoda didactica, manualul, "predarea".
    Efectul imediat a fost o conexiune pe care am facut-o cu maimutarelile in scop comercial ale unor artisti pe care i-am iubit si i-am respectat. Pentru ca nu de putine ori m-am simtit abuzata si chinuita de prostitutia in plasa careia au cazut oamenii de cultura.

    RăspundețiȘtergere
  5. Abuzata si chinuita nu numai de catre actiunile (si rezultatele acestora) promotorilor de subcultura, dar si de mentalitatea ( din care decurg comportamentul si atitudinea) creatorilor de arta, care creatori fiind ei, au sfarsit prin a avea acelasi stil dictatorial al insusi Creatorului :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie