Cafeniu

Ma mai inchin cateodata in fata prostiei omenesti… Sfanta Prostie Omeneasca.
Dar asta numai ca ramasita a unui vechi cult pagan de pe vremea cand ma aruncam la Pamant, zdrobita de frumusetea zonelor balneoclimaterice, sau pe cand ma inaltam cu balonul, survoland marea, muntii, dealurile, campiile, raurile, izvoarele, padurile, sau pe cand priveam admirand cei trei pui de labrador expusi spre vanzare in dreptul Mega Image, de la balconul meu ce da spre nord, nord-est, sau de pe vremea cand ma pregateam pentru balul absolventilor, sau de pe vremea cand ma indemna inima sa plec din Balcani in Baltimore sau macar la Balaton sau in Baleare, sau pur si simplu in codru, unde sa vorbesc cu brazii si cu platanii si cu castanii despre echo…eco
Domnule Eco, fiindca tin sa va spun ca nu ma intereseaza nici sufixul, nici prefixul si in consecinta le-am amputat, concentrandu-ma pe miez, domnule Eco, ziceam, cica daca n-ai patalama la mana si nume de renume, nu ti se permite sau nu-ti sunt validate sau nu-ti sunt acceptate parerile, opiniile, impresiile. Nu ca impresiile astea ar avea la baza lor o senzatie, o simtire, o chimie, nu, dar cica numai un senzational, un simtit si un chimist ar avea caderea sa-mi certifice mie ce sa simt si ce sa nu, ce sa spun si ce sa nu spun, ce sa secret si ce sa nu secret.
Cum despre ce opinii vorbesc, domnule Eco? Pai despre pendul, ca fiind cel numitor in concubinaj cu Edgar Allan Poe si despre prabusirea Casei Usher.
Cum adica si ce?! Ce si!? Ca doar la fel l-am atentionat si pe Galben c-o sa-l trec marea daca are- nu, nu rabdare, ci disponibilitatea de a aborda o noua tinuta. Si nu, nu e vorba de look, ci de conduita. Si nici macar de conduita, ci de stil, propunandu-i, cu aceasata ocazie, stilul fluture. Si, ce sa vezi, ca n-am apucat bine sa-i arat cartonasul galben, ca s-a inrosit tot ca o lubenita coapta de furie si mi-a promis c-o sa vad eu stele verzi.
Fain, am sarit in sus de bucurie si l-am pupat cu sete pe gura. Ura, o sa am tenisi noi de la convers, ca eu alte stele nu recunosc. Asa o sa am si in ce sa-mi bag picioarele si de ce. 
Poanta e ca eu ma tem ca Tiger Wood ar fi fost mai potrivit ca Woody Harrelson in “White men can't jump".




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica