duminică, 17 aprilie 2011

Trigon

Bradul meu fusese verde, dar bumerangul ala se dovedise a fi fost o arma ninja. Cum l-am aruncat, cum s-a infipt in varful lui si s-a transformat in bujori in obrajori. Acum ce sa zic, rosul a fost dintotdeauna culoarea mea preferata, dar de aici si pana la incrancenarea stelutei de a fi mot in frunte, era deja exagerat. Auzi, ca sa-i cant toata ziulica otananbau, ca daca nu, scoate mosu’ nuiaua si ma bate la palma.
M-am facut eu ca ninge, dar deja imi cam pierise cheful de iarna, mai ales cand l-am vazut pe omul de zapada , dupa ce ca abia abia incepuse sa se topeasca, prinzand iar promoroaca pe la mustati.
Ei dracia dracului, chiar ma saturasem! Ba Mosul cu nuiaua, ba Newton cu marul, ba Impresarul cu regula, ba Alchimistul incapatanat sa transforme arta si meseria intr-o bratara de aur, ba Leonardo care se hlizea trufas din spatele unui “you will never know”, ba Profa care o tinea p’a ei, negru pe alb, ca ori e laie, ori balaie.
Ia ca i-am luat eu nuiaua mosului si am legat la ea, de la un capat la altul, coarda prea intinsa a Impresariatului. I-am scos din gat marul lui Adam si i l-am pus lui Newton pe cap, luandu-l ca tinta  pe Leonardo si ca model pe Alchimist, am rupt o raza de cerc si am tras cu ea ca un Cupidon amator, nimerind drept in inima motului, care s-a transformat pe loc intr-un cer senin cu plete de soare auriu si zambet sclipitor.
Am orbit.
Nu zic, a fost vina mea. Nu numai ca nu stiam nimic despre masurile de protectie a muncii, dar nici prin minte nu-mi trecuse ca trebuie sa ma ascund in spatele unor lentile heliomate, atunci cand tinta mea este sa cuprind zambetul solar intr-un Polaroid.
Am orbit eu, dar bradul s-a transformat intr-un cires. Nu stiu ce sa mai ma fac cu el, ca de cate ori rup o cireasa, creste alta la loc. Asa ca, de la solstitiu la echinoctiu, in noptile cu luna plina, ma ascund de dupa el, sa nu cumva sa ma invitie lup la dans. In noptile fara luna, gatesc compot, iar in cele cu luna noua, ma dedulcesc cu placinta.
Ceea ce va dorim si dumneavoastra.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu