Linie


Am renascut ca UNA, dar eram una si aceeasi. Am renascut. Asa, si? De nascut, ma nascusem neinsemnata. Ca dovada a renasterii, insa, mainile mele purtau in palmele lor doua semne grafice, pe care nu stiam sa le citesc. Daca le citeam cu amandoi ochii, deveneau jucause. Daca le citeam cu ochiul drept, vedeam bucle. Cu ochiul stang, vedeam linii drepte ce se uneau intr-un punct. Credeam ca taina mainilor mele nu avea sa fie niciodata citita.
Tocmai ma impacasem cu gandul acesta, cand am ales sa inchid ochii. Abia atunci semnele grafice ale mainilor mele si-au marturisit taina.

Stii ca asa e viata pe aceasta planeta? Viata este un tot, un intreg. Intregul este multimea elementelor puncte ale acestuia: matricea.
Acest tot este indestructibil, insa el isi modifica aspectul, sub toate aspectele, functie de cum evolueaza/involueaza traiectoria punctelor. Atunci cand un punct are traiectorie regresiva, simultan si concomitent, un alt punct preia minusul respectiv, ca pe un plus al sau. Astfel este pastrat echilibrul ansamblului. Pentru ca desi numeric sunt mai putine, Punctele Plus au Forta de partea lor.
Sa astepte ele, punctele de minus, mult si bine sa se mai aplece vreunul dintre punctele plus, doar ca sa le ridice lor voalul sau valul de pe ochi. Sa stea acolo, in banca lor, in locul pe care ei si l-au ales, chiar daca si inconstient de ceea ce se intampla. Deoarece ei sunt platforma.

Stii care este paradoxul aici? Desi Plusul este ceea ce da masa materiei, Plusul acesta poate zbura oricand, ca si cum ar fi o cantitate neglijabila. Asta, plus ca mai poate si ca oricand sa se avante in adancimi de-a dreptul abisale. Cu alte cuvinte, pe intelesul Minusului, face tot ce vrea, doar ce vrea, cand vrea, cum vrea... Asta, bineinteles, pana intalneste un alt punct de plus, a caror proximitate ori ii conduce la beligeranta, ori la convergenta.
Sa vezi atunci caligrafie, coregrafie, grafica si alte grafice.


Comentarii

  1. ai scris frumos Ani :)

    si-mi place cum ai descris Plusul

    RăspundețiȘtergere
  2. e de rau! iar cand renasti si a doua oara, e de RAU :)

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru ca mi s-a urat de atata bine!

    pentru restul, i'll be back soon with another cartoon :)

    RăspundețiȘtergere
  4. care e taina din palme? ca tu trebuie s-o stii

    RăspundețiȘtergere
  5. amprenta :)

    Ca din cauza ei suntem in lumea asta oameni numai UNUL si UNA :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie