Geometria. Roman foileton de forma. Romb

Impresarul meu incerca sa ma impresioneze. Nimic nou, asta facuse el INCA din prima clipa, inca de la prima intalnire. Nu zic, fusesem o echipa pe cinste. Eu ca eu, dar el interpretase regal rolul de avocat al diavolului. Imi repeta intr-una: "unde e regula, nu-i tocmeala! ai semnat contractul!"
M-am revoltat, am rupt contractul si i-am spus: "Ete, nah! Eu mi-s exceptia!"
Pe vremea aceea nu stiam ca sunt, de fapt, exceptionala. Inca. Ma stiam numai modesta.
Nu zic, fusesem o echipa pe cinste. Fusesem, dar ce fuse se duse, iar eu stiam ca e vremea sa-l concediez. Nu pentru ca deja nu mai era cazul sa ma incurc cu avocatei, ci pentru ca daca Sef’su avea ceva cu ce sa ma impresioneze, era cazul s-o faca.
R.I.P. pentru Impresar. Cu ghilimele:
“Partenerul meu a interpretat in mod regal rolul de avocat al diavolului De cate ori el a castigat un proces, eu am pierdut  un mit. Am fost o echipa unica in lume.
Bunaoara, acum patru ani, cand ne-am cunoscut, era teiul in floare. In dimineata aceea m-am sculat ca in fiecare zi, la ora 7, m-am dat jos din pat si, tot ca in fiecare zi, somnoroasa si ciufulita, primul lucru pe care l-am facut, a fost sa pun de cafea. Apoi am aruncat o privire pe fereastra. Pe geamul de la bucatarie, care da spre apus, l-am vazut spunandu-mi buna dimineata in stilul sau unic si inconfundabil, desenandu-mi pe cerul innorat, o pasare Phoenix. Pe geamul de la living, ce da spre rasarit, il vedeam cum imi face cu ochiul si imi deseneaza niste hieroglife din Nimbus, pe care eu le-am transcris asa: “Buna dimineata!” Game.
Ce zapacit! Set.
In dimineata aceasta am fost cam suparata pe el. Cateodata se poarta ca un copil rasfatat care crede ca orice jucarie i se cuvine si ca trebuie sa se joace cand si cu cine si cum vrea el. Eh, uite ca nu e chiar asa! Dar tot m-am dus sa pun de cafea. Apoi am vorbit nitel cu florile si abia apoi am aruncat o privire pe fereastra.
Si de la apus si de la rasarit, si de la miaza-zi si de la miaza-noapte, intre cerul albastru, soarele diminetii si noi, era o ceata laptoasa.
Stie si ca imi place cafeaua cu lapte si stie si cum sa ma impace”.
Leapsa, somerule, ca, de la nord la sud si de la est la vest, tot concediat esti :)
Match



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie