sâmbătă, 9 aprilie 2011

Cu capul in Nord

vad, vad ca este rosu la semafor
si ce, eu tot trec strada.
vad cate o reclama, cate un chip, cate un anunt,
cate o casa care ma arunca in visare...
se face verde la semafor, dar eu nu traversez
ei, si ce?!

vad. rareori privirea ma inseala
si atunci ma intreb:
"oare eu s-o fi inselat-o pe ea?"

de cate ori m-am gandit la ea, ziua de maine devenita azi
mi-a adus, mai degraba, un esec al planurilor mele.
de cate ori m-am gandit la ea, ziua de azi, devenita ieri,
m-a impiedicat sa ma bucur de adevarata zi de azi.
de cele mai multe ori am trait clipa.

banii nu au fost niciodata o adevarat problema:
cu cat nu i-am vanat, cu atat mai usor s-au lasat prinsi.

simt. vad, aud, gust, miros si pipai
simt. nu am incetat sa o fac pana cand nu m-am simtit mai intai pe mine.
rezonez
simt, pentru ca aceasta sunt eu:
ii simt pe cei ce-mi sunt aproape,
pe cei ce le sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu